اجتماعیکرمانشاه

آیت الله علما: مسوولان باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید رسانه‌ها بخصوص صدا و سیما در زمینه ترویج فرهنگ ایرانی- اسلامی فرهنگ‌سازی کنند و از ظرفیت فضای مجازی برای ارایه این فرهنگ برای برون رفت از مشکلات استفاده کرده و سبک زندگی ایرانی اسلامی را گسترش دهیم.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، آیت الله «مصطفی علما» در نشست شورای اندیشه ورزان امر به معروف و نهی از منکر استان، بر ضرورت فرهنگ سازی برای برون رفت از مشکلات تأکید کرد و افزود: مسوولان باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

وی اظهار داشت: یکی از مشکلات عمده جوانان ازدواج است، که باید شرایط آن را برای جوانان مهیا کنیم، هر چند سطح توقعات را باید پایین بیاورند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: مشکلات را همه می دانیم، باید همه با کمک هم سعی کنیم مشکلات را حل کنیم و شرایط رفاه را برای مردم فراهم کنیم.

آیت الله علما تصریح کرد: باید به گونه ای تصمیم سازی نماییم که مشکلات از سرچشمه بسته شود و اجازه گسترش مشکلات داده نشود.

وی با اشاره به اهمیت درک بیشتر جوانان اظهار داشت: باید با جوانان صحبت کنیم، پای درد دل آن ها بنشینیم، به آن ها فرصت اظهارنظر بدهیم و زمینه های جذب و هدایت آن ها را فراهم کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت: همه ما باید به وظیفه خودمان عمل کنیم، نتیجه هر چه شد، مهم نیست بلکه اگر ما وظیفه خودمان را با صداقت، با درستی انجام دهیم همه چیز درست می شود.

وی شناخت اولویت ها را بسیار مهم دانست و افزود: باید اولویت ها را بشناسیم و نسبت به معرفی آن ها همت گماریم، باید با جوانان حرف بزنیم، این جوانان در سالیان دفاع مقدس مثل امام زاده بودند اصلا نظیرشان پیدا نمی شد.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: الان تمام زمینه ها و ادارات و رسانه ها در اختیار ماست ولی حقیقتا تا به حال کاری اساسی نکرده ایم،  باید همه موظف باشند روشنگری نمایند، زیرا در اطلاع رسانی است که مشکلات فرهنگی و اجتماعی به مرور حل می شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه افزود: قریب ۳۰ سال است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص فرهنگ صحبت می کنند، اما ما نتوانستیم متناسب با فرمایش ایشان پیش برویم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا