اقتصادیکرمانشاه

گازرسانی به ۲ شهر و ۳۰۰ روستای استان کرمانشاه در دست اجرا است

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: اکنون گازرسانی به ۲ شهر ریجاب و ازگله و ۳۰۰ روستای استان با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال در دست اجرا است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد: شهبازی گفت: با اتمام این پروژه‌ها ضریب نفوذ گازرسانی در شهرهای استان به ۱۰۰ درصد و در بخش روستایی به ۹۴ درصد ارتقاء خواهد یافت.

به گفته او اکنون ۸۳ درصد جمعیت روستایی استان با گازرسانی به هزار و ۷۴۵ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه گفت: اکنون ۹۹/۶ درصد جمعیت شهری با گازرسانی به ۳۰ شهر، ۲ هزار و ۵۶۰ واحد تولیدی و صنعتی، ۱۸ شهرک صنعتی و ۷۴ جایگاه CNG در استان کرمانشاه گاز طبیعی دارد.

او توضیح داد: اکنون در مجموع ۶۵۰ هزار مشترک در استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه گفت: در دهه مبارک فجر امسال ۳۱۵ طرح گازرسانی شامل یک شهر، ۱۵۵ روستا، ۱۵۷ واحد تولیدی ، صنعتی و ۲ شهرک صنعتی با اعتبار ۲ هزار و ۵۲۳ میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

شهبازی افزود: شرکت گاز استان کرمانشاه در راستای ماموریت خود و به منظور محرومیت زدایی از روستاهای استان در ایام دهه فجر از گازرسانی به شهر نوسود، ۴۶ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار

او گفت: درراستای تداوم گازرسانی به روستاها و کمک به رونق تولید و مانع زدایی از واحدهای صنعتی همچنین آغاز عملیات اجرایی ۱۰۹ روستا، ۹۲ واحد تولیدی وصنعتی و ۲ شهرک صنعتی با اعتباری بیش از هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال آغاز شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا