اقتصادیکرمانشاه

تأکید استاندار کرمانشاه بر توسعه و تسهیل سرمایه گذاری با رویکرد ایجاد اشتغالزایی پایدار

استاندار کرمانشاه با تأکید بر لزوم تسریع در فراهم نمودن زیرساخت های لازم برای صدور مجوزهای سرمایه گذاری به صورت کاملاً الکترونیکی در استان گفت: دستگاه های متولی در پنجره واحد سرمایه گذاری باید با حذف کاغذ بازی اداری در مسیر اجرای قانون باید و تسهیل امور متقاضیان گام بردارند. 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد؛ بهمن امیری مقدم با بیان اینکه کرمانشاه خاستگاه و سرشار از ظرفیت های توسعه و سرمایه گذاری است؛ اظهار داشت: باید جذابیت های لازم را برای حضور مجدد سرمایه گذارانی که با بی مهری مواجه شده اند فراهم کنیم و این حمایت ویژه و کامل به گونه ای باشد که تسهیلگری در مسیر انجام فرآیندها و به ویژه اخذ مجوزها را به همراه داشته باشد و در کمترین زمان اقدامات لازم انجام شود. 

وی از فرآیند بررسی و نظارت بر چگونگی اخذ استعلام های سرمایه گذاری به صورت الکترونیکی نیز خبر داد و گفت: در حوزه سرمایه گذاری زمان پاسخ دهی به استعلام ها بررسی می شود و با نظارت کامل مشخص خواهد شد که کدام دستگاه اجرایی در مسیر سرمایه گذاری مانع یا تأخیر ایجاد می کند.  

 استاندار کرمانشاه اولویت اصلی استان را تلاش شبانه روزی برای رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاری برشمرد و گفت: برای کاهش نرخ بیکاری و حل مشکل جوانان از تمامی ظرفیت های موجود استفاده خواهیم کرد و طبعاً در فرآیند توسعه نیازمند مشارکت مردم نیز هستیم و انتظار داریم همه برای پیشرفت کرمانشاه پای کار بیایند. 

استاندار کرمانشاه با اعلام استقبال از ورود سرمایه‌های جدید به استان گفت: درمان درد رفع بیکاری استان کرمانشاه جذب سرمایه گذاری است و از همه صاحبان سرمایه برای فعالیت در این استان دعوت می‌کنیم.

امیری‌مقدم در مراسم افتتاح کارخانه فرو آلیاژ متحد شرق آسیا نیز که در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد؛ با بیان این‌که درهای اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری به روی همه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باز است، هم گفت: هر مانعی را که در مسیر سرمایه‌گذاری و اشتعال استان وجود داشته باشد، برخواهیم داشت.

او تاکید کرد: ما بی‌محلی های صورت‌گرفته به سرمایه‌گذاران را جبران خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم که همه سرمایه‌گذاران کرمانشاهی از سراسر ایران در استان حضور پیدا کنند و در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند.

استاندار دولت سیزدهم در کرمانشاه در ادامه تشریح رویکردهای خود، سرمایه‌گذاری در استان را امری مطلوب و به نوعی خدمت به همشهریان و رونق اقتصاد استان دانست و افزود: بر این اساس سال آینده همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه را با میزبانی گروه صنعتی مدلل برگزار خواهیم کرد.

امیری مقدم عنوان کرد که براساس اسناد مطالعاتی و آمایش سرزمینی ظرفیت‌های متنوع و قابلیت‌های ویژه‌ کرمانشاه را باید به سرمایه گذاران داخلی و خارجی و کرمانشاهیان دلسوز و دغدغه مند توسعه این دیار معرفی می‌کنیم و از آنان به صورت ویژه برای ایجاد اشتغال پایدار حمایت خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: وجود ویژگی‌های طبیعی، دشت های خرم، مناطق غنی و عظیم، آب و خاک پربرکت و پرطراوات و ظرفیت‌های بی نظیر در حوزه های کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت، بازرگانی، مبادلات مرزی و گردشگری مسیر توسعه استان را با همراهی و همدلی دولت، مردم و بخش خصوصی هموار می‌سازد.

امیری‌مقدم همچنین با تاکید بر اینکه بنابراین است که حرف و شعار ندهیم و عمل کنیم، افزود: مجموعه مدیریتی استان کرمانشاه در عمل حامی و پشتیبان بخش خصوصی است و از سرمایه‌گذاری این بخش در استان استقبال می‌کند.

وی گفت: برای عبور از بحران بیکاری در استان کرمانشاه نیاز جدی به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داریم و از فعالان این بخش می‌خواهیم که وارد میدان شوند و در راستای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه به دولت و مردم استان کمک کنند.

 این اظهارنظرهای حمایتی نماینده عالی دولت سیزدهم در استان کرمانشاه با استقبال بخش خصوصی و سرمایه گذاران روبرو شده و در شبکه های اجتماعی بازتاب خوبی داشته و همگان را به روزهای خوب در انتظار استان کرمانشاه امیدوارتر کرده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا