کرمانشاه

اصلاح ۱۷۰ متر از شبکه جمع آوری فاضلاب در محدوده امور آبفا منطقه یک شهر کرمانشاه

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه یک شهر کرمانشاه از اصلاح ۱۷۰ متر از شبکه جمع آوری فاضلاب کوچه یار کودکان بصورت اضطراری خبر داد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، فرشاد حیاتی مدیر امور آبفا منطقه یک شهر کرمانشاه ضمن بیان این خبر گفت: همکاران حوزه بهره برداری و توسعه فاضلاب شهرستان کرمانشاه و اکیپ حوادث و اتفاقات امور آبفا منطقه یک به منظور حفظ سلامت شهر و جلوگیری از چالش‌های زیست محیطی نسبت به اصلاح ۱۷۰ متر از شبکه جمع آوری فاضلاب و استاندارد سازی ۳۰ انشعاب در کوچه فرعی یارکودکان بصورت اضطراری اقدام نمودند.

وی افزود: همچنین پس از اطلاع از وقوع حادثه نفوذ فاضلاب به کوچه اصلی یارکودکان به علت ورود آبهای سطحی به این شبکه و توپوگرافی خاص آن، اصلاح ۱۸ متر از شبکه جمع آوری این کوچه در دستور کار این حوزه قرار گرفت و حادثه فوق با موفقیت برطرف گردید.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه یک شهر کرمانشاه ضمن اشاره به این نکته که هدایت آبهای سطحی به شبکه فاضلاب شهری موجب انسداد شبکه و پس زدگی فاضلاب به منازل و معابر می شود خاطر نشان ساخت: ما از برخی از دستگاه های خدماتی و همچنین عموم مردم درخواست می نماییم به منظور جلوگیری از بروز این مشکل و آسیب به تاسیسات شرکت آبفا استان، از جابه جایی درب منهول های فاضلاب و هدایت روان آب های سطحی به شبکه جمع آوری فاضلاب جدا خودداری نمایند.

حیاتی همچنین در پایان اظهار داشت: مشترکین گرامی می توانند در صورت مشاهده جابه جایی و یا مفقودی درب منهول های فاضلاب مراتب را با سامانه ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آبفا استان در میان بگذارند.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا