کرمانشاه

سرپرست دفتر فنی استانداری کرمانشاه منصوب شد

استاندار کرمانشاه با صدور حکمی «محسن ارجمندی» را به سمت سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری منصوب کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد؛ در متن این حکم که به امضای بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه، رسیده است؛ خطاب به «محسن ارجمندی» آمده است:

نظر به تعهد، تجارب و سوابق جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه منصوب می شوید.

شایسته است با تقویت و نظارت بر پروژه های ملی در استان و تعامل سازنده با شهرداری ها و دهیاری ها در جهت اجرای طرح های توسعه شهری و روستایی گام های موثری برای ارتقای شاخص های امور زیربنایی استان برداشته و انتظار می رود؛ با نظارت بر تهیه طرح های جامع تفصیلی توسعه شهری و شرکت در کمیسیون های مختلف، کنترل و نظارت عالی بر تعیین محدوده حریم شهری و روستاها در اجرای پروژه های شهرسازی، عمرانی و اراضی استان، هماهنگی و هدایت دستگاه های اجرایی در جهت پیشبرد عملیات عمرانی، برنامه ریزی و هماهنگی به منظور حل مشکلات مربوط به حمل و نقل و  ترافیک استان شاهد رشد و شکوفایی استان باشیم. 

 

امید است با اتکال به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف و آرمان های امام راحل، رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت مردمی جمهوری اسلامی ایران در انجام وظایف محوله موفق و کوشا باشد. 

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا