کرمانشاه

تعویض اتصالات مسیر خط انتقال آب شرب از سد گاوشان به کرمانشاه

شروع عملیات تعویض واشرهای شیرآلات و اتصالات مسیر خط انتقال آب شرب از سد گاوشان به کرمانشاه 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، صبح امروز شهلایی مدیر عامل شرکت از آغاز عملیات تعویض واشرهای فرسوده شیرآلات منصوبه در حوضچه های مسیر خط انتقال آب از سد گاوشان به سمت تصفیه خانه غدیر واقع در روستای سراب خشکه خبر داد . 

وی با بیان این موضوع که نزدیک به ده سال است که آب از مسیر این خط انتقال 73 کیلومتری تحویل تصفیه خانه شهید نظری در شهر کرمانشاه میگردد. افزود : در تابستان سالجاری متاسفانه شاهد نشت هایی در طول مسیر انتقال آب در حوضچه های بین راهی بودیم که بدلیل فرسودگی واشرهای شیرآلات منصوبه بود که با توجه به مصوبات جلسات ستاد راهبردی استانداری و تاکید معاون محترم استاندار ، جناب دکتر فخری طبق هماهنگی انجام شده با مدیر عامل شرکت آبفای استان مقرر شد با توجه به شرایط بارندگی های اخیر و وضعیت مناسب ایجاد شده در سراب طاق بستان ( با توجه به دبی آب مناسب) تامین آب شرب شهر بصورت موقت از این محل صورت پذیرد ، تا شیرآلات مسیر انتقال آب گاوشان سرویس کاری شوند .

شهلایی مدیر عامل شرکت با اشاره به اینکه مدت این تعمیرات 20 روز خواهد بود ، ضمن تقدیر از همشهریان خود در صبر و شکیبایی و همکاری که با دو مجموعه آب منطقه ای و آبفای استان خواهند داشت گفت : پس از این تعمیرات ، فاز اضطراری این خط انتقال راه اندازی خواهد شد و روند انتقال آب بهبود خواهد یافت .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا