اجتماعیانتظامی ، امنیتیکرمانشاه

دستگیری ۳۹ مجرم و برخورد قاطعانه با فروشندگان اسلحه و مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کرمانشاه خبر داد و گفت: در این طرح ضربتی ۳۹ نفر از مجرمان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افراد دستگیر شده عمدتا در زمینه فروش اسلحه، مواد مخدر، شرط بندی های غیرمجاز و … فعالیت داشتند که در دام قانون افتادند.

وی ادامه داد: عمده این افراد هم در قلیان سراها توسط مأموران پلیس دستگیر شدند که این موضوع نشان می دهد متاسفانه بیشتر این اماکن به محلی برای ارتکاب و وقوع جرم تبدیل شده اند.

سردار جاویدان همچنین از تشدید برخوردهای قانونی با اداره کنندگان قلیان سراها و دیگر اماکن صنفی خبر داد که محل کسب خود را در اختیار افراد مجرم قرار داده و زمینه فعالیت مجرمانه را برای آن ها فراهم می کنند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه از استمرار طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: پلیس قاطعانه با افرادی که به هر نحو بخواهند امنیت مردم و جامعه را با چالش مواجه کنند برخورد خواهد کرد.

وی در عین حال از مردم هم خواست در صورت مشاهده و اطلاع از فعالیت افراد مجرم در هر زمینه ای مراتب را به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با افراد مختلف برخورد می کنند چرا که حفظ امنیت شهروندان را وظیفه خود می دانند.

سردار جاویدان در پایان از راه اندازی سامانه پیامکی پلیس به شماره ۱۱۰۸۳ نیز خبر داد و گفت: این سامانه بیشتر برای افراد سخت گویش راه اندازی شده تا آن دسته از شهروندان که نیاز به کمک و حضور پلیس دارند بتوانند از این طریق با همکاران ما ارتباط برقرار و نوع درخواست خود را مطرح کنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا