انتظامی ، امنیتیکرمانشاه

نیوجرسی های خیابان حاج محمد تقی کرمانشاه جمع آوری شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از برداشته شدن نیوجرسی های خیابان حاج محمد تقی شهر کرمانشاه با هماهنگی میان پلیس و شهرداری خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ماد، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: در چند روز اخیر شاهد استقرار نیوجرسی هایی از سوی نیروهای شهرداری کرمانشاه در ورودی و خروجی خیابان حاج محمد تقی اصفهانی بودیم.

وی افزود: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد این اقدام شهرداری در راستای ممانعت از تردد خودروها و ساماندهی دست فروشی ها و تسهیل در کار آن ها برای امرار معاش در روزهای پایانی سال انجام شده است.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: با این حال و طی مشاهدات صورت گرفته و شواهد موجود این اقدام باعث ایجاد ترافیک سنگین در خیابان های اطراف و در عین حال نارضایتی رانندگان شده بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و افزایش ترددهای درون شهری خصوصا به مرکز شهر که خیابان حاج محمد تقی هم در آن واقع شده هماهنگی لازم با شهرداری برای باز شدن مسیر مسدود شده به عمل آمد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس نیوجرسی های نصب شده توسط شهرداری از خیابان حاج محمد تقی اصفهانی برداشته شد و مانعی برای تردد رانندگان وجود ندارد.

حیدری در پایان با اشاره به تداوم طرح زوج و فرد تا پایان سال جاری در شهر کرمانشاه، از شهروندان خواست حتی‌الامکان از وسایل نقلیه عمومی برای تردد به هسته مرکزی شهر استفاده و خریدهای خود را به روزهای پایانی سال موکول نکنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا