کرمانشاه

ترویج فرهنگ مدرسه سازی و معرفی خیرین مدرسه ساز در صدا و سیمای استان کرمانشاه

مدیرکل نوسازی مدارس استان در دیدار با قائم مقام صدا و سیمای استان کرمانشاه آمادگی خود را جهت شناسایی و ترویج عمل خیر مدرسه سازی و معرفی خیرین مدرسه ساز با استفاده از ظرفیت رادیو و تلویزیون استان اعلام نمود.

 

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، مهندس مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان با اشاره به نقش مهم صدا و سیما در ترویج فرهنگ مقدس مدرسه سازی اظهار کرد: صدا و سیما موثرترین و فراگیرترین رسانه در جامعه محسوب می شود و نقش مهمی را در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ایفا می کند که می تواند فرهنگ مدرسه سازی را ترویج و عملکرد خیرین این عرصه را به خوبی معرفی کند. 

وی با اشاره به کمک 320 میلیارد تومانی خیرین پس از زلزله کرمانشاه عنوان نمود: خیرین مدرسه ساز امروز دیگر مختص به استان نمی باشند و بسیاری از پروژه های ساخته شده و در حال ساخت، به همت خیرین خارج از کشور صورت پذیرفته است. 

 

 موسوی قائم مقام صدا و سیمای کرمانشاه نیز نیز ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل نوسازی مدارس استان عنوان گفت: معرفی و گسترش عمل خیر، اقدامی خیر می باشد و ترویج فرهنگ مدرسه سازی از مهم ترین وظایف هر مسئول و شهروند در جامعه می باشد چون مدرسه محل پرورش انسان است و جایگاه معلم نیز جایگاه رفیعی می باشد.

 موسوی ضمن ارزشمند شمردن نقش خیرین در تمامی عرصه ها تاکید کرد: صدا و سیمای استان در کنار اداره کل نوسازی مدارس آمادگی دارد با تهیه و پخش انواع برنامه های رادیویی و تلویزیونی به معرفی بیش از پیش این فرهنگ نیک و خدا پسندانه اهتمام ورزد.

در پایان این جلسه نیز قراردادی در خصوص تامین برنامه های معرفی خیرین مدرسه ساز استان مابین اداره کل نوسازی مدارس و صداوسیمای استان کرمانشاه متعقد گردید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا