اجتماعیقضاییکرمانشاه

پیام تسلیت دادستان کرمانشاه در پی شهادت مامور نیروی انتظامی

در پی شهادت مظلومانه مأمور وظیفه‌شناس شهید سروان پوریا نظری در درگیری با سارقین در استان کرمانشاه، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با صدور پیامی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید، دستور برخورد سریع و قاطع با عاملین این حادثه را صادر کرد.

 

متن پیام شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

 

شهادت مظلومانه یکی از نیروهای غیور انتظامی استان کرمانشاه شهید سروان پوریا نظری که در حین انجام ماموریت و درگیری با سارقین مسلح در یکی ازمحله های کرمانشاه به لقاءالله پیوست، باعث تأثر و تألم فراوان گردید.

 

آن شهید بزرگوار که در راه حفظ نظم، آرامش و امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم نمود؛ بی شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهند بود.

اینجانب ضمن تعظیم و تکریم نسبت به مامور وظیفه شناس انتظامی که در مقابله با عناصر ضد انسانی و امنیتی به فیض شهادت نایل آمد و با عرض تبریک و تسلیت به خانواده معظم و بازماندگان گرامی آن شهید و همه همکاران وی در فرماندهی نیروی انتظامی؛ دستور اقدامات سریع جهت شناسایی و بازداشت عاملین این حادثه را صادر می نمایم.

قطعا اعمال قانون به شیوه ای مقتدرانه و قاطعانه همراه با فوریت نسبت به مسببین چنین حوادث دردناکی از سوی دستگاه قضایی و امنیتی مورد درخواست عموم مردم است که در پیشگیری از چنین جرایمی تاثیر بسزایی دارد.

از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهید گرانقدر علو درجات و اجر بیکران و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی درخواست می نمایم.

شهرام کرمی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا