اقتصادیدولت

قاعده های اشتباه گذشته در اعطای مجوزهای سرمایه‌گذاری باید اصلاح شود

احسان خاندوزی عصر جمعه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی علی آباد کتول از کارخانه ریسندگی ماهوت شمال بازدید نمود و خاطر نشان کرد، به هیچ عنوان روند مرسوم گذشته در اعطای مجوزهای سرمایه‌گذاری را بر نمی‌تابیم و باید قاعده های اشتباه گذشته در این حوزه اصلاح شود. 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، در این بازدید دکتر لادن مدیر عامل کارخانه ماهوت شمال از وزیر اقتصاد درخواست نمود نسبت به رفع مشکلات تسهیلات اعطایی در جهت راه اندازی کارخانه دستورات لازم را صادر نمایند.

در ادامه دکتر خاندوزی افزود: هر چه سریعتر نسبت به مشکلات تسهیلات اعطای رسیدگی می شود تا بتوانیم در هفته دولت شاهد راه اندازی این واحد تولیدی باشیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد : باید سامانه های هوشمند، جایگزین کاغذبازی های اداری در اعطای مجوز سرمایه گذاری های داخلی و خارجی شود تا طبق زمان بندی شفاف روند خدمت رسانی به فعالان اقتصادی پیش برود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: رئیس جمهوری در هفته گذشته نسبت به دقت نظر و همراهی تمامی دستگاه های اجرایی و خدماتی در اعطای مجوزهای سرمایه گذاری تأکید کردند که با این دستور صریح، همراهی ادارات برای گره گشایی از دغدغه های سرمایه گذاران چندین برابر شده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا