اجتماعیانتظامی ، امنیتیکرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه فرا رسیدن روز پاسدار را تبریک گفت

فرمانده انتظامی استان در پیامی با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، پاسداران را افرادی انقلابی، متعهد و دلسوز به اسلام و انقلاب معرفی کرد که با الگو گیری از فرهنگ عاشورایی مانند سدی محکم در برابر هجمه های دشمنان ایستاده اند. 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، در پیام سردار “علی اکبر جاویدان” آمده است: روز پاسدار، یادآور عزم غرورآفرین فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسداری از اسلام و دفاع از اهداف و ارزش های متعالی آن و یادآور ایثارگری ها و از جان گذشتگی های سروهای سرافراز وادی عشق و دلاوران عرصه رزم و ایثار است که از مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا، درس وفاداری آموختند و در لبیک به ندای پیر و مرادشان، جان های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کرده و از این خاک مقدس دفاع نمودند.

بی گمان صلابت امروز نظام اسلامی، مرهون جان فشانی انسان هایی ست که با الگو گرفتن از فرهنگ غنی عاشورایی و تمسک به سیره تابناک حضرت اباعبدا… الحسین (ع)، این مسیر پرتلاطم را هموار ساختند و برگ های زرین دیگری بر تاریخ این سرزمین الهی افزودند.

پاسداران انقلاب اسلامی افرادی متعهد، دلسوز و انقلابی هستند که با الگوگیری از فرهنگ عاشورایی مانند سدی محکم در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستاده اند و همچون امینی راسخ در کنار ولایت و رهبری قرار داشته اند.

در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: اینجانب بان هایت مسرت قلبی، فرارسیدن خجسته میلاد آموزگار آزادگی حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار ، فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و میلاد با سعادت حضرت سیدالساجدین (ع) را تبریک عرض نموده و آرزو می کنم همه ما از رهروان واقعی امامان معصوم (ع) باشیم.

سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان – فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا