اقتصادیکرمانشاهگردشگری

نظارت بر بازار کالاهای کشاورزی در بازار شب عید با جدیت دنبال خواهد شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با تشریح طرح ویژه نظارتی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ویژه بازار نوروز و شب عید گفت : تعداد ۳۴ کیپ بازرسی در سراسر استان در قالب ۱۱۰ نیروی بازرس از ۱۵ لغایت پایان اسفندماه در دو نوبت صبح و عصر ،کار بازرسی و نظارت بر کالاهای کشاورزی را اجرایی خواهند کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد ،مهندس شهریار قاسمی در ادامه با اشاره به ذخیره بسیار مناسب کالاهای اساسی در استان افزود: ذخیره های مناسبی از اقلامی همچون برنج،گوشت منجمد قرمز و مرغ،شکر،روغن و…‌در استان وجود دارد و خوشبختانه به هر میزان که تقاضا در استان وجود داشته باشد، کالا در انبارهای استان موجود است و قابل تزریق به بازار می باشد،به گونه ای که طی روزهای اخیر به دلیل عرضه مناسب کالاهای اساسی به بازار، تقاضا در بازار کالاهای اساسی به صورت منطقی در حال انجام است.

مهندس قاسمی سپس با تاکید بر لزوم تشدید نظارت ها بر بازار شب عید افزود:سعی داریم برخورد با متخلفین بازار کالاهای کشاورزی را با همراهی تعزیرات حکومتی به گونه ای پیش ببریم که احکام بازدارنده باشد،و واحدهایی که بر انجام تخلفات اصرار داشته باشند قطعا پلمپ خواهند شد.

وی در ادامه به همراهی بسیج اصناف با طرح نظارتی ویژه شب عید سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: اکیپ های بسیج اصناف نیز در کنار اکیپ های بازرسی سازمان جهاد کشاورزی کار نظارت بر بازار را دنبال خواهد کرد .

وی در ادامه به تامین و ذخیره سازی میوه شب عید در استان پرداخت و افزود : میوه شب عید استان کرمانشاه با حضور کارشناسان خبره با وسواس خاصی تهیه ، تامین و حمل شده است و در زمان مقرر جهت کنترل قیمت بازار میوه، عرضه خواهد شد.

مهندس قاسمی در پایان به همراهی مردم در استان با طرح های نظارتی سازمان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مردم استان تا کنون همراهی خوبی با طرح های نظارتی سازمان داشته اند و انتظار داریم در طرح نظارتی نوروزی نیز مردم گزارش تخلفات مراکز فروش را با سامانه ۱۲۴ و واحد‌های بازرسی مستقر در مدیریت های جهاد کشاورزی سراسر استان در میان بگذارند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا