اجتماعیکرمانشاه

استاندار کرمانشاه: جانبازان سلامت خود را در راه پاسداری از انقلاب اسلامی فدا کردند

 بهمن امیری مقدم به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و ایام مبارک شعبانیه، با حضور در منزل جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس، از تلاش‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان قدردانی و تجلیل کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، استاندار کرمانشاه در حاشیه این دیدار عنوان کرد: بسیار خوشحالم که توفیقی حاصل تا در این روز مبارک و ایام فرخنده ماه شعبان در خدمت عزیزانی باشیم که در دوران پرافتخار دفاع مقدس و جنگ با ضد انقلاب، سلامت خود را فدا کردند تا از انقلاب اسلامی پاسداری کنند.

وی از روحیه بسیار قوی جانبازان در زمان دفاع مقدس و دوران پس از آن تجلیل کرد و گفت: این عزیزان با وجود ۷۰ درصد جانبازی، هنوز هم با قامتی ایستاده و استوار حافظ انقلاب و همراه رهبری هستند و اگر خطری کشور را تهدید کند همچنان در صف مقدم هستند.

امیری مقدم تاکید کرد: این رشادت‌ها، تلاش‌ها و دلاوری‌ها و حضور دایمی و ولایتمدارانه در همه عرصه‌ها در مقاطع مختلف در واقع الگویی ماندگار برای همه است. 

استاندار کرمانشاه با تجلیل از زحمات همسران و خانواده‌های جانبازان گفت: این عزیزان از خودگذشتی‌ و ایثارگری های بسیاری انجام می‌دهند تا جانبازان آرامش و آسایش بیشتری داشته باشند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا