سیاسی

استاندار کرمانشاه درگذشت فرمانده اسبق مرزبانی استان را تسلیت گفت

استاندار کرمانشاه در پیامی درگذشت سردار “حاج کیومرث شیخی” فرمانده اسبق مرزبانی استان کرمانشاه را تسلیت گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، در متن پیام «بهمن امیری مقدم» آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّالِلَه وَاِنَّااِلَيْهِ رَاجِعُوْنَ

 

 خبر درگذشت اندوهناک سردار حاج کیومرث شیخی فرمانده اسبق مرزبانی استان کرمانشاه موجب تأسف و تألم خاطر شد.

 این مجاهد فداکار، ایثارگر، ولایتمدار، چهره مردمی و خوشنام عمر با برکت خود را در دوران های مختلف صرف جهاد فی سبیل الله و پاسداری و مرزبانی از این آب و خاک، اسلام و انقلاب کرد و به عنوان فرمانده ای دلاور، خستگی ناپذیر و رزمنده پیشکسوت دوران دفاع مقدس در راه دفاع از آرمان های انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و در مسوولیت های مختلف در استان‌های کرمانشاه، کردستان و سیستان و بلوچستان منشا خیر و خدمات ارزنده ای بود.

این سردار صبور، با ایمان راسخ به مبانی انقلاب و آرمان های امام (ره) به عنوان سرباز ولایت، دین و قرآن و‌ پاسدار انقلاب اسلامی از مجاهدان خستگی ناپذیر بود که در مسیر تبیین آرمان های‌ انقلاب اسلامی نیز ایثار و کوششی مستمر و جهادی داشت که بی شک در اذهان ماندگار و به یادگار می ماند. 

 

ضمن عرض تسليت درگذشت آن مجاهد صبور و سردار بسیجی فداكار محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معزز و محترم ايشان، همرزمان، خانواده هاي شهدا، ايثارگران و جانبازان و عموم مردم انقلابي، شهيد پرور و مؤمن از درگاه خداوند منان و رحمان براي آن مرحوم به عنوان مظهر ايثار و ولايتمداري براي نظام مقدس اسلامي، رضوان، غفران، رحمت واسعه الهي، آمرزش و علو درجات و براي خانواده محترم، بستگان و ساير بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل مسألت دارم.

بهمن امیری مقدم 

استاندار کرمانشاه

سردار «کیومرث شیخی» فرمانده اسبق مرزبانی استان کرمانشاه بامداد امروز (دوشنبه – ۱۶ اسفند) و پس از یک دوره بیماری سرطان حنجره درگذشت.

مرحوم سردار شیخی از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴ فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه و از این سال تا ۱۳۹۸ فرماندهی مرزبانی استان کردستان را برعهده داشت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا