اجتماعیکرمانشاه

سرپرست فرمانداری پاوه معرفی شد

بهمن امیری‌مقدم» استاندار کرمانشاه روز دوشنبه در حکمی «اردشیر رستمی» را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه منصوب کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، در متن حکم استاندار کرمانشاه خطاب به «اردشیر رستمی» آمده است: در اجرای ماده ۷ مصوبه شماره ۱۲/۶۰۲مورخ ۱۳۷۷/۷/۳۰ شورایعالی اداری جنابعالی را به عنوان سرپرست فرمانداری پاوه منصوب می نمایم.

در ادامه متن این حکم همچنین آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چهارچوب وظایف محوله، در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و کوشا باشید.

مراسم معارفه سرپرست فرمانداری پاوه قرار است عصر امروز دوشنبه ۱۶ اسفند در فرمانداری پاوه برگزار شود.

پیش از این «جلیل بالایی» از تیرماه سال جاری به عنوان سرپرست فرمانداری پاوه تاکنون فعالیت دارد.

دکتر «اردشیر رستمی» متولد سال ۱۳۵۳ سرپل ذهاب دارای مدرک تحصیلی دکترای حقوق جزا از دانشگاه خوارزمی تهران و از نیروهای با سابقه و با تجربه استانداری کرمانشاه با ۲۷ سال سابقه کاری است.

فرمانداری شهرستان گیلانغرب، بخشدار مرکزی قصرشیرین، مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملکی استان کرمانشاه، مشاور حقوقی استانداران کرمانشاه، مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمانشاه، مدرس دانشگاه های استان بخشی از فعالیت و سابقه کاری «اردشیر رستمی» سرپرست فرمانداری پاوه است.

تدوین و چاپ ۲ کتاب فقهی و حقوقی، چاپ سه مقاله ISI با موضوعات حقوقی، چاپ ۶ مقاله داخلی و بین المللی در ایران و کشورهای مختلف و چاپ ۲ مقاله در کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری در رشته حقوق از جمله سوابق علمی دکتر رستمی است.

این اولین انتصاب در سطح فرمانداران استان کرمانشاه بعد از انتصاب «بهمن امیری مقدم» به عنوان استاندار است. امیری مقدم ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ از سوی هیات وزیران به عنوان هفدهمین استاندار کرمانشاه منصوب شد.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان دارد.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا