قضاییکرمانشاه

رسیدگی به مشکلات ۵ واحد توليدي در ستاد اقتصاد مقاومتي دادگستري استان کرمانشاه

دکتر توسلی زاده: با مدیران دستگاهها و بانک‌هایی که در اجرای مصوبات جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی تمکین نکنند، برخورد قانونی خواهیم کرد.

 
  
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد: دکتر توسلی زاده: با مدیران دستگاهها و بانک‌هایی که در اجرای مصوبات جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی تمکین نکنند، برخورد قانونی خواهیم کرد.
جلسه این هفته ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه با حضور رئیس کل دادگستری، معاون توسعه حل اختلاف، معاون اجتماعی و پیشگیری دادگستری، مسئولین ادارات مربوطه، مدیران و کارشناسان بانک‌ها و متصدیان پنج واحد تولیدی برگزار شد.
 
رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه بیان کرد: دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در راستای امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع حقوقی و قضایی تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی در چارچوب وظایف و اختیار قوه قضاییه از وظایف این ستاد است و مصوبات آن لازم الاجراست.
دکتر توسلی زاده با تأکید بر لزوم اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی خاطرنشان ساخت: با مدیران دستگاهها و بانک‌هایی که در اجرای مصوبات جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی تمکین نکنند، برخورد قانونی خواهیم کرد.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه  ضمن تأکید بر حمایت جدی دستگاه قضایی از واحد‌های تولیدی استان، گفت: معتقدیم در چارچوب قانون و تا جایی که ممکن است هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود.
 
در ابتدای جلسه، متصدیان واحدهای تولیدی مشکلات خود را بیان کردند. تعطیلی واحد تولیدی، توقف کار، راه اندازی مجدد، استمهال بدهی، تعیین تکلیف بدهی و … از درخواست های اعضای جلسه و طرفین بود که طرح و بررسی و تصمیم گیری شد.
لازم به ذکر است در این جلسه، مشکلات ۵ واحد تولیدی بررسی و جهت رفع موانع پیش روی آنها تصمیماتی اتخاذ شد.
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا