کرمانشاه

اجرای طرح آبرسانی به ۹ روستای شهرستان جوانرود

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود خبر داد: پروژه آبرسانی مجتمع خانم آباد فاز دو با ۹ روستای تحت پوشش و جمعیتی بالغ بر ۳ هزار و ۷۰۰ نفر با پیشرفت ۲۰ درصدی در حال انجام است.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، غفار صالحی دسترسی به آب شرب سالم و پایدار را حق مسلم تمامی مشترکین شهرستان دانست و گفت: امور آبفا شهرستان جوانرود به منظور دستیابی به این مهم و رفع مشکل ۹ روستای شهرستان که ۷ روستای آن تحت پوشش خدمات آبفا قرار نداشته و آب شرب آنها از چشمه های فصلی و یا به وسیله آبرسانی سیار تامین می شد؛ پروژه آبرسانی خانم آباد فاز دو را آغاز نمود.

به گفته صالحی این پروژه که شامل اجرای ۱۳ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، ساخت یک باب مخزن ۲۰ مترمکعبی و ساخت موتورخانه ۲۸ متر مربعی می باشد، با پیشرفت ۲۰ درصدی در حال انجام است. 

وی در پایان بر لزوم بیش از پیش مدیریت مصرف آب در ایام پایانی سال با توجه به انجام سنت خانه تکانی و احتمال افت فشار و قطعی آب ناشی از آن تاکید کرد و افزود: مشترکین گرامی می توانند با شستشوی اقلام هم جنس در کنار هم و استفاده از ظرفیت کامل ماشین ظرفشویی و لباس شویی از هدر رفت، افت فشار و قطعی آب در ایام پایانی سال جلوگیری نمایند.

مجتمع خانم آباد فاز دو با ۹ روستای تحت پوشش،۷۵۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در ۹کیلومتری شهر جوانرود قرار دارد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا