کرمانشاه

ارتقاء توریسم درمانی در استان کرمانشاه توسعه اقتصادی و گردشگری استان را به دنبال دارد

نشست هم اندیشی در خصوص ساماندهی وضعیت توریسم سلامت در استان امروز با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، معاون سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، رییس سازمان همیاری شهرداری های کرمانشاه و شرکت های فعال در جذب توریسم سلامت در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، کتر محمدی سرپرست دانشگاه:

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در زمینه توریسم آموزشی بسیار موفق عمل کرده است و پیشرفت و توسعه توریسم درمانی نیز رشد اقتصادی ، توسعه و پیشرفت استان را در همه زمینه ها به دنبال دارد.

 توریسم سلامت در استان کرمانشاه نیازمند ساماندهی است و برای تقویت توریسم سلامت در استان لازم است که نحوه ورود بیماران به کشور ، اقامت آنها و نحوه مراجعه و معرفی بیمار به پزشکان و متخصصان را ساماندهی گردد.

 به طور قطع با ارائه خدمات با کیفیت و تعیین تعرفه های مشخص در جذب گردشگر سلامت در استان پیشرفت خوبی خواهیم داشت،بنابراین باید بر خدمات ارائه شده در زمینه توریسم سلامت در استان نظارت ویژه ای صورت گیرد.

همکاری مناسب میان شرکت‌های گردشگری سلامت و دانشگاه موجب هدایت بیماران خارجی به مراکز ارائه دهنده خدمت می شود و نقش واسطه گران در این زمینه کمرنگ خواهد شد.

 در حال حاضر برنامه ها و فعالیت های انجام شده در راستای جذب بیماران خارجی ورودی به استان نتایج مورد نظر را بدست نیاورده است و بیمارستان هایی مجوز IPD هستند باید با معرفی خدمات درمانی خود و با تبلیغات مناسب ، در جذب بیشتر بیماران خارجی بیشتر تلاش کنند.

 با توجه به ظرفیتها، قابلیت ها و امکانات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برنامه ریزی می کنیم جذب توریسم سلامت در استان افزایش یابد .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا