کرمانشاه

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه: همکاری رؤسای اتحادیه ها با بازرسان اصناف جهت نظارت بر بازار شب عید

سیزدهمین اجلاس ماهیانه نمایندگان اتحادیه های صنفی در اتاق اصناف( آخرین اجلاس ماهیانه در سال 1400 ) در سالن شهدای اصناف برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، در این نشست رضا سلیم ساسانی رئیس اتاق اصناف کرمانشاه اظهار داشت به مصداق حدیث شریفه *«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»* از ۵۵ رئیس اتحادیه به نمایندگی از *جامعه ۶۰ هزار نفری* اصناف و بازاریان، مدیریت بازرسی و بازرسان اصناف، مدیران اجرایی اتحادیه ها و کارکنان اتاق اصناف که در ابتدای امسال تا امروز خالصانه و صادقانه اتاق اصناف را همراهی و یاری نمودند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

وی همچنین بیان داشت از تمام رؤسای محترم اتحادیه ها خواهشمندم در این ایام پایانی سال بیش از پیش ضمن همیاری با بازرسان اصناف نسبت به نظارت کامل بر بازار شب عید و همکاری با ستاد نوروزی عنایت لازم را مبذول داشته اید.

ساسانی در ادامه گفت: خواهشمند هستم همانگونه که از ابتدای بیماری کرونا با تمام توان در راستای همکاری با ستاد مبارزه با کرونا تلاش و کوشش نمودید و اوضاع بازار را در شرایط کرونایی به خوبی مدیریت نمودید، در این ایام بازار عید نیز ضمن اطلاع رسانی گسترده از طریق پیامک، تبلیغات محیطی و تذکرات حضوری بصورت فرد به فرد اعضای صنفی جهت رعایت پروتکل های بهداشتی تا قطع کامل زنجیره این بیماری اقدامات لازم را تماماً معمول فرمایید. 

این نشست با آرزوی سلامتی برای همه ملت شریف ایران و سالی پر خیر و برکت برای همگان از طرف *رئیس اتاق اصناف کرمانشاه* پایان یافت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا