اقتصادیدولت

تصویب مجوزهای وزارتخانه های نیرو، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، كار و رفاه اجتماعی و بانك مركزی

پنجاه و نهمین نشست هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی و با حضور اعضای هیئت، تشکل های بخش خصوصی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ در محل وزارت اقتصاد برگزار شد. 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، در نشست امروز  هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار در خصوص عناوین، شرایط، مدارک، زمان و هزینه صدور مجوزهای وزارتخانه های نیرو،  فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، تصمیم گیری شد.

بر اساس این گزارش در پنجاه و نهمین نشست هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار ۱۹ عنوان مجوز وزارت نیرو و سازمان‌های تابعه آن به همراه شرایط، مدارک و هزینه‌های صدور آنها به تصویب رسیده است.

همچنین ۳۶ عنوان مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به همراه شرایط، مدارک و هزینه‌های صدور آنها در این نشست به تصویب رسید.

این گزارش می افزاید، ۱۶ عنوان مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان‌های تابعه آن نیز به همراه شرایط، مدارک و هزینه‌های صدور آنها  در نشست امروز هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار از تصویب اعضاء این هیئت گذشت.

در این نشست همچنین ۲۸۹ عنوان مجوز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابع آن به همراه شرایط، مدارک و هزینه‌های صدور آنها مصوب شده است.

این گزارش بیان می دارد؛ وزارتخانه های نیرو،  فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف هستند، درگاه تخصصی مجوزهای مربوطه را تشکیل داده و به درگاه ملی مجوزهای کشور متصل و مجوزها را بصورت بر خط صادر نمایند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا