اجتماعیکرمانشاه

استاندار کرمانشاه: نماز جمعه پایگاه وحدت و همدلی در جامعه اسلامی است

بهمن امیری مقدم تاکید کرد: نماز جمعه باید یک پایگاه فرهنگی برای وحدت آفرینی، جذب جوانان، تقویت نیروهای انقلابی و نمایش اقتدار ایران اسلامی باشد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، استاندار کرمانشاه در نشست سالیانه ائمه جمعه سراسر استان که با حضور آیت‌الله علما امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه پاوه، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و ائمه جمعه سراسر استان برگزار شد؛ عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند ائمه جمعه مسوولان انقلاب در سراسر کشور هستند و ما باید از فرمایشات ایشان تبعیت کنیم.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های زیبای دولت خدمتگزار آیت الله رئیسی، تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب است و توفیقات حاصل شده هم در سایه این تبعیت به دست آمده است. 

وی یادآور شد: در تاریخ کرمانشاه، روحانیت اصیل همیشه در ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با اقشار مردم به ویژه جوان بوده‌است و این حضور مردمی به گرایش جوانان و نسل جدید به اسلام و آشنایی با فرهنگ انقلاب بسیار کمک کرده است. 

مدیر ارشد استان عنوان کرد: باید همه برای نهادینه شدن فرهنگ احترام و تکریم بزرگان و گسترش ارزش های اخلاقی کمک کنیم و نشاط اجتماعی و سبک زندگی اسلامی و انقلابی در جامعه تقویت شود. 

امیری مقدم تاکید کرد: امروز به واسطه شرایط سخت تحریم و فشارهای ناجوانمردانه توسط استکبار جهانی، ضرورت همدلی، همزبانی و انسجام نیروهای متدین و انقلابی بیش از همیشه احساس می‌شود.

وی عنوان کرد: انتقادات و پیشنهادات ائمه جمعه برای مسئولین بسیار گره گشاست و مدیریت ارشد استان نیز پذیرای سخنان دلسوزانه این عزیزان در همه عرصه‌ها و حوزه‌ها است.

مدیر ارشد استان با تاکید بر اینکه آینده نظام جمهوری اسلامی بسیار روشن است در ادامه عنوان کرد: همه باید به گونه‌ای رفتار کنیم و سخن بگوییم که مردم احساس ناامیدی نکنند و روحیه آن‌ها را تقویت کنیم.

وی هرگونه هجمه به ائمه جمعه و تضعیف این پایگاه مهم دینی را محکوم کرد و گفت: تضعیف نماز جمعه به پایگاه ترویج دین، وحدت اسلامی و انقلابی گری و در واقع لطمه به نظام اسلامی است.

امیری مقدم همچنین توجه ویژه به حوزه اقتصادی و تسهیل گری در مسیر سرمایه گذاری را اولویت مدیریت ارشد استان دانست و گفت: موضوع اشتغال زایی، تسریع و تسهیل امور و قانونمندکردن روال‌های اداری برای سرمایه گذاران به عنوان یک اولویت بسیار جدی در حال انجام است

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا