انتظامی ، امنیتیکرمانشاه

امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است

فرمانده انتظامی استان امنیت مردم و جامعه را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: هرکسی بخواهد از آن عبور کند با واکنش سخت و قاطعانه پلیس روبرو خواهد شد. 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، سردار “علی اکبر جاویدان” در همایش ائمه جمعه استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: پلیس به عنوان خدمتگذار مردم همه توان خود را به کار گرفته است تا بتواند رضایت آحاد مختلف مردم را جلب و قدم های موثری در راستای ارتقاء امنیت عمومی بردارد.

وی با بیان اینکه امنیت زیربنای توسعه در هر جامعه ای محسوب می شود، افزود: هرقدر احساس امنیت بیشتر باشد رونق تولید هم در آن افزون تر خواهد بود و در نتیجه مردم احساس راحتی بیشتری خواهند داشت.

سردار جاویدان تصریح کرد: در همین راستا پلیس به عنوان حافظ امنیت جامعه، شبانه روز تلاش می کند تا ضمن مقابله با مجرمان، شرایط بهتری را از نظر احساس آرامش میان مردم فراهم کند.

رئیس پلیس کرمانشاه در ادامه و با اشاره به مرزی بودن استان و وجود معضلات و آسیب های اجتماعی، گفت: با این حال شرایط کرمانشاه از لحاظ امنیتی بسیار مناسب است و جزو امن ترین استان های کشور به شمار می رود.

وی در ادامه از حمایت و همراهی ائمه جمعه با پلیس نیز قدردانی کرد و گفت: رسالت روحانیون همان رسالت انباء و ائمه اطهار (ع) بوده و سنگر و جایگاه آن ها نیز بسیار مقدس است که می توان از این سنگر برای صدور انقلاب استفاده کرد.

سردار جاویدان گفت: امروز ارتباط بسیار خوبی میان پلیس و روحانیون و ادمه جمعه برقرار است که همین موضوع بسیاری از نقشه های دشمنان را به شکست کشانده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه بر تبیین انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در جامعه تاکید کرد و گفت: خدمات و دستاوردهای بی شمار انقلاب شکوهمند اسلامی باید به خوبی در جامعه تبئین شود و نسل جوان از برکاتی که در این انقلاب ایجاد شده است آگاه شوند.

وی یادآوری کرد: جهاد در راستای انقلاب اسلامی امروز بر همه ما واجب و ضروری است و قطعا اگر به وظیفه خود در این راستا عمل کنیم بدون شک زمینه اقتدار بیشتر نظام فراهم می شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا