اجتماعیانتظامی ، امنیتیکرمانشاه

پلیس وظایف خطیر خود را به درستی انجام می دهد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید از زحمات شبانه روزی پلیس در راستای تامین نظم و امنیت جامعه قدردانی کرد چرا که وظیفه سنگین و خطیر خود را به درستی انجام می دهند. 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد، آیت الله “محمود محمدی عراقی” در همایش ائمه جمعه استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: امروز امنیت خوبی در جامعه و استان ما حکم فرماست که این مهم با تلاش های شبانه روزی نیروهای خدوم و جان برکف پلیس حاصل شده است.

وی ادامه داد: تامین امنیت جامعه کار کوچک و کم اهمیتی نیست و اگر امروز می بینیم ایران به یکی از امن ترین کشورهای منطقه و جهان تبدیل شده به واسطه تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامی و دیگر نیروهای امنیتی است.

آیت الله محمودی عراقی تصریح کرد: به برکت اقتدار پلیس و دیگر نیروهای امنیتی و همچنین هدایت های کم نظیر رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی امروز در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد.

نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز در بحث مذاکرات هسته ای آمریکا و دشمنان نظام در انزوا قرار گرفته اند و نمی توانند نظرات خود را به ما تحمیل کنند و این نشانه اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات خوبی که در دولت برای رفع مشکلات مردم انجام شده است، گفت: به نظر می رسد شرایط برای رسیدن به رشد 8 درصدی اقتصاد که دولت وعده داده بود فراهم شده و قطعا آینده خوبی پیش روی ملت بزرگ ایران خواهد بود.

آیت الله محمودی عراقی در پایان با اشاره به تاثیر فراوان سفرهای استانی رئیس جمهور در ایجاد رونق اقتصادی و رفع مشکلات مناطق مختلف، از استاندار و دیگر مسئولان استان خواست تا شرایط و مقدمات سفر آیت الله رئیسی به کرمانشاه را هرچه سریعتر فراهم کنند تا شاهد رونق و شکوفایی بیشتری باشیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا