انتظامی ، امنیتیکرمانشاه

دستگیری 26 نفر ازهنجارشکنان چهارشنبه پایان سال درکرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 26 هنجارشکن مراسم سنتی چهارشنبه پایان سال در کرمانشاه که به بهانه شادی به ایجاد مزاحمت برای شهروندان پرداخته بودند، خبر داد. 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد، سردار “علی اکبر جاویدان” شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر دستگیری و بازداشت این افراد، 73 دستگاه خودرو متخلف نیز در ارتباط با بحث چهارشنبه پایان سال توقیف و روانه پارکینگ شد.

 

وی ادامه داد: در روزهای اخیر و با تلاش های صورت گرفته بالغ بر یک میلیون عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک نیز کشف و جمع آوری شد.

 

سردار جاویدان کشف 80 کیلوگرم مواد پیش ساز برای ساخت مواد محترقه و منفجره را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: بازرسی ها برای کشف مواد محترقه غیرمجاز همچنان ادامه دارد.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه پلیس را شادی شریک مردم دانست و گفت: برخورد با این افراد و توقیف خودروهای یاد شده همگی در راستای برقراری امنیت مردم و انضباط اجتماعی بوده است که عده ای هنجار شکن قصد داشتند به بهانه شادی به ایجاد مزاحمت بپردازند.

 

وی همچنین از همراهی خوب اکثر شهروندان با پلیس و عمل به توصیه های ارائه شده قدردانی کرد و گفت: با این حال تا ساعت 20 امشب و برابر اخبار رسیده 28 نفر در سطح استان و طی حوادث چهارشنبه پایان سال مصدوم شده اند.

 

سردار جاویدان در پایان و با بیان اینکه بیشترین آمار مصدومان مربوط به شهر کرمانشاه با 25 نفر بوده است، گفت: حدود 14 نفر از کل مصدومان بستری شده اند و بقیه به صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفته اند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا