اجتماعیکرمانشاه

سرپرست فرمانداری دالاهو معارفه شد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در مقطع فعلی راهی بجز وحدت و همدلی نداریم تاکید کرد: امروز همه باید پشتیبان دولت باشند. 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، صبح امروز در آئینی با تقدیر از خدمات فرماندار سابق دالاهو، سرپرست فرمانداری شهرستان معارفه شد.

 

حسین خوش‌اقبال در این آئین با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی ، یک فرصت برای آخرت‌ سازی است افزود: آنچه نام و یاد مدیران و مسئولان را ماندگار می‌کند خدمت گذاری بی منت به مردم است.

 

وی تصریح کرد: مردم سرمایه اصلی انقلاب و نظام اسلامی هستند و مطمئنا تلاش برای خدمت، موجب رضایت عمومی است‌.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به خصوصیات و سوابق نیک شهرستان دالاهو گفت: مردمان دالاهو در خدمت به نظام در کنار سایر اقوام و مذاهب تلاش‌های برجسته‌ای کرده‌اند و همراهی خوبی با انقلاب داشتند.

 

وی با بیان اینکه” اقوام و مذاهب در روزهای سخت پشتیبان انقلاب و نظام بوده‌اند” افزود: برادران اهل حق اهل تسنن و شیعه در کنار هم در دفاع از این آب و خاک جنگیدند و ایثار کردند و از جان خود گذشتند. 

 

حسین خوش‌اقبال تصریح کرد: در این مقطع حساس راهی جز وحدت و همدلی با هم نداریم که منشا حرکت بوده است. دشمن ظالمانه در مقابل نظام ایستاده است اما با این وجود مقاومت کرده‌ایم و امروز همه بایستی به دولت کمک کنند و موفقیت دولت موفقیت نظام و انقلاب است.

 

معاون استاندار کرمانشاه در پایان با تکریم از خدمات دوران خدمتی کرم محمدی فرماندار سابق دالاهو گفت: این برادر که سالهای سال دراین استان منشا خیر بوده و ایثار و فداکاری کرده و تا روز بازنشستگی نیز در راستای اهداف نظام اسلامی حرکت کرده است. 

 

وی افزود: جلیلیان جزو کارشناسان وزارت کشور بوده و دارای تحصیلات عالی و تجارب ارزنده‌ای است که امیدواریم بتواند موفق باشد.

 

در پایان این آیین از خدمات ۴۱ ساله کرم محمدی فرماندار سابق دالاهو تقدیر به عمل آمد و کیومرث جلیلیان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان معارفه شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا