اجتماعیکرمانشاهگردشگری

شهردار کرمانشاه: کرمانشاه شهر صفا، دوستی و مهربانی است

شهردار کرمانشاه گفت: وجود قوم های مختلف در کرمانشاه نشان می‌دهد که کرمانشاه شهر دوستی، صفا و مهربانی است.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، دکتر نادر نوروزی در مراسم آیین جهانی نوروز که با حضور مهمانان داخلی و خارجی، مسؤلین لشگری، کشوری و استانی در محوطه تاریخی تاق بستان برگزار شد اظهار داشت: کرمانشاه شهر غیرت و شجاعت، مردانگی و پهلوانی است.

 

وی با اشاره به حضور قوم های مختلف در کرمانشاه افزود: کرمانشاه با حضور اقوام و مذاهب مختلف، شهر صلح و دوستی، صفا و همکاری است.

 

شهردار کلان‌شهر کرمانشاه با بیان رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: کرمانشاه شهر جنگ است، این شهر در طول دوران جنگ تحمیلی استوار ماند همچون صخره و مردمانش هیچ گاه مهاجرت نکردند.

 

نوروزی ادامه داد: کرمانشاه پیشینه تمدنی دارد، از هخامنشیان و ساسانی تا امروز که بعنوان سمبلی در کشور می‌درخشد.

 

وی با بیان اینکه مردم این دیار بعنوان مدافع کشور همواره دفع بلا و خطر کرده اند گفت: کرمانشاه مردمی مرز نشین، پرتلاش و مهربان دارد.

 

مهمان دوستی و مهمان نوازی دو ویژگی دیگر مردم سینه ستبر ایران اسلامی بود که شهردار کلان‌شهر کرمانشاه در این مراسم بدان ها اشاره و بیان کرد: اگر مهمانی وارد کرمانشاه شود، احساس غربت ندارد.

 

نوروزی در پایان با بیان اینکه مهر و دوستی صفت برجسته مردم کرمانشاه است خاطرنشان کرد: امیدواریم امروز مهمانان ما روز خوبی داشته و منتقل کننده زیبایی های کرمانشاه باشند چراکه اینجا شهر آرامش و دوستی و مهمان نوازی است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا