اجتماعیانتظامی ، امنیتی

وزیر اطلاعات: امنیت کشور متکی به مردم است

وزیر اطلاعات گفت: امنیت کشور متکی بر مردم و اطلاعات مردم محور است. 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، در همایش گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشاره به اینکه دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود با تحریم و فشارهای حداکثری تلاش کردند تا قدرت نظام و مردم را تضعیف کنند، اظهار کرد: امروز هم با جنگ ترکیبی، ادراکی،شناختی،رسانه ای، تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا امنیت مردم و نظام را مخدوش کنند.

 

وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات با اشراف اطلاعاتی سربازانش در عین گمنامی با شجاعت، شهامت و جهاد، توانسته امنیت پایداری را برای کشور رقم بزند، افزود: امنیت کشور متکی بر مردم و اطلاعات مردم محور است.

 

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه دشمنان تمام توان و امکانات خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار گرفته اند، اظهار داشت:دشمنان روزی با غرور در منطقه با اشغال عراق و افغانستان بدنبال رسیدن به مرزهای ایران اسلامی بودند تا بر آن غلبه کنند اما با ذلت و خواری منطقه را ترک کردند یا در حال ترک آن هستند.

 

خطیب همچنین گفت: وزارت اطلاعات و جامعه اطلاعاتی کشور و نیروهای مسلح با بهره گیری از حضور و همیاری مردم امنیت را در تمام مرزها و گستره جغرافیایی کشور برقرار کرده است.

 

وزیر اطلاعات در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه رژیم صهیونستی با اقدامات و شرارت های خود ،عمر خود را کوتاه تر می کند اظهار داشت: هرکس که این رژیم  را کمک  یا میزبانی کند و در مسیر حمایت از این رژیم ضد اسلام، ضد دین و ضد بشریت حرکت کند باید بداند که روزی هزینه ی آن را پرداخت خواهد کرد.

 

وی همچنین از اقدام به موقع و قدرتمند سپاه  پاسداران در پاسخ موشکی به شرارت های رژیم صهیونیستی که در امنیت این کشور و امنیت آفندی این نظام و مردم اثرگذار است، تشکر کرد.

 

وزیر اطلاعات همچنین در این همایش با اشاره به اینکه یکی دیگر از عرصه های مهم امروز جامعه، براساس فرمایش رهبر فرزانه و حکیم ،جهاد تبیین است گفت: وزارت اطلاعات با انتشار اسناد تاریخی و اطلاعاتی در این مسیر پیشگام است.

 

حجت الاسلام و المسلمین خطیب اظهار داشت: تلاش وزارت اطلاعات بر این است تا در راستای تحقق جهاد تبیین، اسناد پس از انقلاب را نیز در اختیار پژوهشگران، تاریخ نویسان و انقلابیون قرار دهد.

 

وی ادامه داد: از تاریخ نویسان و پژوهشگرانی که دست بر قلم و گفتار دارند می خواهیم که ما را با راهنمایی های خود در این مسیر یاری کنند.

 

وزیر اطلاعات در این همایش به یکی از مهمترین اولویت های دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دولت مردمی تمام تلاش خود را برای حل مشکل معیشتی مردم به کار گرفته است.

 

به گزارش ایسنا، در این همایش که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد ،نماینده ولی فقیه در خراسان، تولیت آستان قدس رضوی، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مدیران، مقام های لشکری و کشوری نیز حضور داشتند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا