انتظامی ، امنیتیکرمانشاه

جمهوری اسلامی توان دفاع از اعتبار و تمامیت ارضی خود را به بهترین شکل ممکن دارد

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: امروز به عنوان یک قدرت بزرگ جهانی قادریم از اعتبار و تمامیت ارضی خود در مقابل بیگانگان دفاع کنیم. 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد، سردار “محمد شرفی” در قرارگاه نوروزی پلیس اظهار داشت: فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی امروز به برکت وجود فرماندهانی خوش فکر و مسئولیت پذیر در تمامی عرصه ها حرف های زیادی برای گفتن دارد.

 

وی افزود: امروز پلیس جمهوری اسلامی سازمانی پاسخگو، مسئولیت پذیر و دارای جایگاه اجتماعی بالایی بوده و توانسته است نظرات کارشناسی خود را در سطوح بالای امنیتی و ملی مطرح کند.

 

سردار”شرفی” تصریح کرد: مجموعه انتظامی به واسطه درایت فرمانده کل خود در تصمیم گیری های کلان کشور اثرگذار است و به عنوان یکی از مدعوین همواره در جلسه شورای عالی امنیت ملی حضور دارد و از نظرات سردار اشتری فرمانده مجموعه استفاده می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در داخل سازمان هم وضعیت خوبی وجود دارد و اقدامات انجام شده مورد رضایت رهبر معظم انقلاب و دیگر مسئولان کشور قرار دارد که افتخار بزرگی برای پلیس به شمار می رود.

 

سردار شرفی گفت: امروز پلیس با اشراف اطلاعاتی بالای خود ماموریت هایش را به نحو احسن انجام داده و همواره تلاش کرده است بهترین خدمات را به مردم ارائه کند.

 

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی تصریح کرد: امروز پلیس با بهره گیری از همه توان و ظرفیت عظیم خود با سرعت به سمت عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و رسیدن به پلیس در طراز انقلاب حرکت می کند.

 

وی خدمت صادقانه به مردم و ایجاد امنیت پایدار در جامعه را از مصادیق پلیس در طراز انقلاب برشمرد و گفت: همکاران ما در همه یگان ها و بخش ها هدفی جز جلب رضایت مردم و حفظ امنیت و اقتدار موجود کشور ندارند.

 

سردار شرفی در پایان از تلاش ها و زحمات مجموعه انتظامی استان کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: با درایت و تدبیر مناسب فرماندهان و مدیران این استان خوشبختانه مشکل امنیتی نداریم و کرمانشاه در زمره امن ترین استان های کشور محسوب می شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا