فرهنگ و هنرکرمانشاه

مدیرکل جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در مجتمع فرهنگی هنری وحدت کرمانشاه برگزار شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، در این مراسم با قدردانی از خدمات بهرام فاضلی مدیر کل سابق این اداره کل، علی صفدری به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه منصوب شد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: استان کرمانشاه ظرفیت خوبی در حوزه فرهنگ دارد و شایسته حمایت بسیاری است.

سیدمحمد هاشمی بودجه‌های حوزه فرهنگ و هنر  در دولت‌ها را ناکافی دانست و گفت: اگر هزار بار امنیت را ایجاد کنیم، اما به حوزه اعتلای فرهنگ توجه نکنیم این امنیت اثربخش نخواهد بود.

او تاکید کرد: باید خلأ‌ها در آیین‌نامه‌ها و مباحث قانونی برطرف شود و در جهت تسهیل و پشتیبانی هنرمندان حمایت لازم انجام شود 

حسین خوش‌اقبال، معان سیاسی استانداری کرمانشاه در این مراسم گفت: باید جایگاه فرهنگ و هنر ارتقا یابد و مقام معظم رهبری همواره مبحث شبیخون فرهنگی را مورد توجه قرار داده‌اند و باید به این امر توجه خاصی شود.

علی صفدری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بستر اصلی رشد و پیشرفت یک کشور، در حوزه فرهنگ است و نقطه اصلی تمرکز حملات دشمن در این حوزه است بیان کرد: امیدآفرینی در جامعه به واسطه اصحاب فرهنگ و هنر انجام می‌شود و شأن هنر، سیاسی نیست و خلاف شأن فرهنگ است که نگاه سیاسی به آن شود

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا