اجتماعیانتظامی ، امنیتیکرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت

فرمانده انتظامی استان در پیامی فرا رسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی را به عموم ملت شهیدپرور ایران اسلامی و خصوصا مردم ولایی و انقلابی کرمانشاه تبریک گفت. 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، در پیام سردار “علی اکبر جاویدان” آمده است: روز جمهوری اسلامی، یادآور تجلی جمهوریت نظام و برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات ایران اسلامی است که بفرموده امام راحل (ره)، رمز پیروزی انقلاب، ایمان و وحدت کلمه بود.

 

12 فروردین روزی است که سرنوشت آینده نظام اسلامی، این میراث ارزشمند امام راحل (ره) و خون های پاک و مطهر هزاران شهید با دستان توانا و متحد ملت بزرگ و سرافراز ایران رقم خورد و در پرتو برگزاری بزرگترین همه پرسی تاریخ کشور، مشروعیت نظام و استقرار حکومتی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی فراهم شد.

 

بی شک در دهه پنجم استقرار جمهوری اسلامی، نیازمند تلاش بیشتر مسوولان و تقویت سرمایه اجتماعی هستیم تا با تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب ، درجهت حفظ وحدت، انسجام ،اقتدار و نیل به موفقیت در عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی گام برداریم.

 

در همین راستا سربازان ولایت در مجموعه انتظامی استان کرمانشاه همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب و حراست از دستاوردهای بزرگ آن بوده و تلاش کرده اند تا با خدمت صادقانه به مردم زمینه تحقق آرمان های والای این انقلاب مردمی بیش از پیش فراهم شود.

 

در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت 12 فروردین ؛ سرافرازی بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی را تحت هدایت رهبر معظم انقلاب و با همراهی مردم با بصیرت ایران اسلامی، دولت خدمتگذار و همه دلسوزان نظام را مسالت می نمایم.

 

سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان – فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا