اجتماعیکرمانشاه

جابجایی بیش از ۱۱۹ هزار مسافر نوروزی کرمانشاه با ناوگان حمل و نقل عمومی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از جابجایی بیش از ۱۱۹ هزار مسافر نوروزی در کرمانشاه با ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری خبر داد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، فریبرز کرمی با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال که از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین انجام شد، بیش از ۱۶ هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل عومی برون شهری کرمانشاه انجام شد، افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته که بیش از ۱۷ هزار سفر داشتیم، کاهش هفت درصدی داشته است.

وی دلیل این امر را نیز کاهش محدودیت‌های بیماری کرونا با بهبود شرایط اعلام کرد که باعث شده مردم بتوانند بیشتر از خودروهای شخصی برای ترددهای بین شهری استفاده کنند.

وی سهم ناوگان اتوبوسی از تعداد سفرها را ۲۴۴۹ مورد با کاهش ۹ درصدی، سهم مینی‌بوس‌ها را ۲۶۴۶ سفر با کاهش ۱۴ درصدی و سهم خودروهای سواری را بیش از یاده هزار سفر با کاهش چهار درصدی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال بیش از ۱۱۹ هزار و ۷۰۰ نفر توسط ناوگان عمومی جابجا شدند، خاطرنشان کرد: در این بخش نسبت به مدت مشابه سال قبل با سفر ۱۱۷ هزار نفر، افزایش دو درصدی را داشتیم.

حدود ۴۴ هزار نفر با اتوبوس، ۴۱ هزار و ۶۰۰ نفر با مینی‌بوس و ۳۴ هزار نفر با سواری جابجا شدند که در بخش اتوبوسی رشد ۲۸ درصدی، در بخش مینی‌بوس کاهش ۱۶ درصدی و در بخش سواری افزایش دو درصدی را داشتیم.

در طرح نوروزی امسال ۹۳۳ دستگاه خودرو سواری، ۸۰۰ دستگاه مینی بوس و ۱۸۴ دستگاه اتوبوس پای کار بودند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا