علمی و فناوریکرمانشاه

بازدید معاون استاندار از برج فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه

علی مهرتاش معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با همراهی جمعی از مدیران از شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور از برج فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تولید و فعالیت این شرکت ها قرار گرفت.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، معاون استاندار در این بازدید با اشاره به نامگذاری سال ١۴٠١ با عنوان ”تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” تسریع در رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان را خاطرنشان ساخت و تصریح کرد: توجه و حمایت خاص از واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان می تواند راهگشا بسیاری از مشکلات استان باشد.

 

مهرتاش تاکید کرد :مجموعه سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه و پارک علم و فناوری استان با توجه به ظرفیت های بسیار خوبی که دارد نقش بسزایی در عملیاتی کردن شعار سال خواهد داشت.

 

وی در ادامه حضور جوانان نخبه و با انگیزه و فعال در شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور استان را مایه غرور دانست و ادامه داد: قول می دهیم حمایت های خاصی برای رونق فعالیت های این شرکت ها داشته باشیم.

 

 در ادامه رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه از افتتاح «برج فناوری» به عنوان یکی از رویدادهای ویژه در سال گذشته یاد کرد و افزود: این برج که یکی از بزرگترین برج های فناوری در کشور است با مساحت ٢٠ هزار مترمربع در ١۶ طبقه احداث شده و هم اکنون پنج طبقه این برج بهره برداری شده و مابقی طبقات نیز هم امسال به بهره برداری می رسد و ظرفیت استقرار 110 واحد فناور را دارد.

 

 آزادی افزود: تدوین برنامه توسعه اقتصاد دانش بنیان استان یکی از مهم ترین ماموریتهای این نهاد که با جدیت 

 آن را دنبال خواهیم کرد.

 

 رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: برنامه ریزی برای توسعه اشتغال دانش بنیان از حوزه های اولویت دار پارک در سال جاری است که در این زمینه ایجاد ١٠٠٠ شغل را برای امسال هدف گذاری کرده ایم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا