اجتماعیکرمانشاه

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه: خیرین همیشه یاری‌دهنده بهزیستی برای ارائه خدمات بهتر به مددجویان بوده‌اند

دکتر منوچهر فخری گفت: خیرین و انسان های نیکوکار با مشارکت در پروژه‌های عام‌المنفعه همیشه یاری دهنده بهزیستی در ارائه خدمات بهتر به مددجویان بوده‌اند.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت خانه کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی که با حضور فرماندار کرمانشاه و مدیرکل بهزیستی استان برگزار شد؛ عنوان کرد: بهزیستی به نمایندگی از طرف دولت خدمتگزار در راستای توانمندسازی و ایجاد شرایط زندگی بهتر برای مددجویان تحت پوشش این مجموعه تلاش می کند.

 

وی افزود: طی این سال ها خانواده های کم بضاعت و افراد بسیاری دارای مشکلات جسمی و ذهنی از خدمات ارزشمند دولت جمهوری اسلامی در این حوزه بهره گرفته‌اند.

 

دکتر منوچهر فخری گفت: در این میان افراد نیکوکاری در کرمانشاه با ساخت مجموعه های خدماتی موردنیاز به کمک بهزیستی آمده اند و نام و اثرشان برای همیشه ماندگار است.

 

وی افزود: امروز عملیات اجرایی ساخت هشتمین خانه کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی به همت یک انسان نیکوکار در مساحت ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار اولیه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

 

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، ساخت مجموعه های خدماتی عام المنفعه توسط خیرین را یک امر به معروف بسیار ارزشمند دانست و گفت: خداوند ثروتی را به امانت در اختیار بندگان خود گذاشته که یکی از بهترین راه‌های مصرف آن، ساخت اینگونه مجموعه ها برای مددجویان است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا