فرهنگ و هنرکرمانشاه

شهردار کرمانشاه: رسالت شهرداری در بُعد فرهنگی، مهم تر از خدمات رسانی است

شهردار کرمانشاه گفت: رسالت شهرداری در بُعد فرهنگی، مهم تر از خدمات رسانی است.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، دکتر نادر نوروزی در جلسه با اعضاء شورای سیاست گذاری همایش پایگاه جهانی هورامان، از استقبال شهرداری کرمانشاه نسبت به برنامه های فرهنگی، خبرداد.

 

وی افزود :تاریخ یک شهر، هویت آن شهر است و ما در کرمانشاه دچار خلع در معرفی تاریخ خود هستیم و در این زمینه درحال تهیه مکان مناسبی جهت موزه تاریخ کرمانشاه هستیم تا مردم و گردشگران با آداب و رسوم و فرهنگ مردم کرمانشاه بیشتر آشنا شوند.

 

شهردار کرمانشاه ضمن حمایت از برگزاری همایش هورامان، خاطرنشان کرد: بخشی از ساکنین شهر کرمانشاه ریشه هورامی دارند و یکی از اقوام مهم ما محسوب میشوند و معرفی جاذبه های اورامانات، موجب رونق گردشگری کل استان می‌شود.

 

وی افزود:شهرداری کرمانشاه برای مساعدت در معرفی پایگاه جهانی هورامان، مکان هایی را در پارکها جهت برپایی نمایشگاه و ارائه آثار مردم اورامانات و بیلبورد هایی در سطح شهر و همچنین دیگر حمایت های فرهنگی و معنوی خود را در اختیار این پایگاه قرار خواهد داد.

 

در پایان دکتر طالب نیا رئیس پایگاه جهانی هورامان از حسن توجه و دغدغه مندی شهردار کرمانشاه به همایش بین المللی “هورامان، ثبت جهانی، فرهنگ و توسعه پایدار قدردانی کرد.

 

شایان ذکر است این همایش اواخر تیرماه سال جاری در دانشگاه رازی برگزار می‌شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا