کرمانشاه

فضل اله رنجبر، فرماندار کرمانشاه: باید با فک پلمب های خودسرانه توسط واحدهای صنفی برخورد شدیدی صورت بگیرد.

اولین جلسه کمیته اقدام مشترک شهرستان به ریاست فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه در روز پنجشنبه مورخ ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ با حضور خانم جشن پرووکانی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، مدیران و معاونین تعزیرات حکومتی، غله، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، صمت، پلیس اماکن، نیروی انتظامی، بسیج و سایر دستگاه های مربوطه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، در این جلسه مهندس رنجبر، بیان نمود: تمامی فعالیت های نظارتی توسط جهاد کشاورزی، اصناف، بسیج و سایر ارگان های مربوطه به صورت مستمر در فرمانداری رصد می گردد و در بسیاری از موضوعات فرمانداری خود راسا به نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی می پردازد.

 

وی تاکید نمود: تشکیل بانک اطلاعاتی واحدهای صنفی متخلف برای جلوگیری از تکرار تخلف و انجام برخورد های قانونی از جمله نصب بنر، پلمپ و حتی ابطال مجوز صنفی می بایست توسط بازرسین با دقت و حساسیت انجام گیرد تا قضات تعزیرات حکومتی با توجه به مستندات اقدامات قانونی لازم را انجام دهند.

 

فرماندار کرمانشاه بر نصب بنر بر درب صنوف متخلف برای آگاهی مردم از برخوردهای قانونی صورت گرفته تاکید و خواستار جدیت برخورد قاطع بازرسان با مباحثی همچون کم فروشی، گران فروشی، احتکار و عدم درج قیمت شدند.

 

وی افزود: هماهنگی و تبادل اطلاعات میان دستگاه های مرتبط می تواند در کنترل بازار و پیشبرد اهداف تیم اقدام مشترک بسیار موثر باشد. یقینا اقدامات جزیره ای راه به جایی نخواهد برد.

 

وی در پایان افزود: *رعایت عدالت در توزیع کالاهای اساسی در میان تمامی اقشار هدف جامعه رسالت اصلی دولت است که می بایست توسط جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و دستگاه های مربوطه محقق گردد.*

 

سپس مهندس رسولی، معاون بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان گزارشی از وضعیت توزيع میوه عید، اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان اشاره و بیان داشتند: اقلام اساسی از قبیل (برنج هندی، تایلندی، شکر، مرغ منجمد و گوشت منجمد) جهت توزیع در سطح محلات شهر کرمانشاه و بخش های تابعه به میزان کافی وجود داشته و مشکل خاصی در سطح شهرستان کرمانشاه وجود ندارد.

 

در ادامه سایر اعضای جلسه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای متناسب با شرح وظایف دستگاه های متبوع را مطرح و مصوبات لازم به تصویب رسیده و ابلاغ گردید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا