اجتماعیکرمانشاه

ساماندهی دستفروشان منطقه یک/ ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان

شهردار کرمانشاه در بازدید از شهرداری منطقه یک کرمانشاه بر ساماندهی دستفروشان منطقه یک، ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان، نظارت بر ساخت و ساز و جلوگیری از ساخت و ساز غیرقانونی و آسفالت معابر اصلی و فرعی تاکید کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد ،دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در ادامه برنامه بازدیدهای روزانه از مناطق هشتگانه و سازمان‌های مجموعه مدیریت شهری از شهرداری منطقه یک کلانشهر کرمانشاه بازدید کرد.

 

وی در این بازدید عملکرد مدیریت شهرداری منطقه یک در ارائه خدمات و نظارت بر پروژه‌های سطح منطقه را ارزیابی کرد و از نزدیک به بررسی مشکلات،چالش‌ها و توانمندی‌های موجود در منطقه پرداخت.

 

 

شهردار کلانشهر کرمانشاه در این بازدید به ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان و تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اصل تاکید کرد و خواستار تشکیل میز خدمت با حضور نماینده شهرسازی منطقه، درآمد منطقه و سامانه ۱۳۷ منطقه برای کاهش دادن مراجعات به شهرداری منطقه و ارتقاء کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان شد.

 

وی همچنین بحث آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر را یکی از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری دانست و افزود: با توجه به زیرساخت سطح منطقه یک برآورد ما این است بیش از ۲۵ درصد معابر سطح منطقه یک در سال جاری آسفالت شود.

 

دکتر نوروزی به دستفروشی گسترده در سطح منطقه یک اشاره کرد و افزود: وضعیت دستفروشان سطح منطقه یک با توجه به ظرفیت‌های موجود در این منطقه به سرعت باید ساماندهی شود و کلیه معابر این منطقه باید از تصرف مغازه‌داران خارج شود.

 

وی ادامه داد: شناسایی مشکلات دفع آبهای سطحی در منطقه یک، یکی دیگر از اولویت‌های مدیریت منطقه باید باشد و تا فرصت هست برای حل این مشکلات اقدام شود.

 

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: زیرساخت مناسب در منطقه یک، انتظارات از مجموعه مدیریت شهری را در این منطقه بالا برده است و باید برای ارتقاء سطح کیفی خدمات به شهروندان تلاش شود و در همین راستا پیاده‌رو های خیابان نوبهار باید به‌سازی شوند.

 

 

از دیگر مواردی که دکتر نوروزی با توجه به شرایط قیمت ملک در سطح منطقه و میل شهروندان به تخلف در ساخت و ساز به آن تاکید داشت، نظارت دقیق و درست بر ساخت و ساز و جلوگیری از ساخت و ساز غیرقانونی بود.

 

در پایان این بازدید دکتر نوروزی شهردار کرمانشاه با همراهی مدیر منطقه بازدید میدانی از نحوه خدمت‌رسانی قسمت‌های مختلف شهرداری منطقه یک به شهروندان به عمل آورد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا