اقتصادیکرمانشاه

نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری تمامی دستگاه ها میباشد

نشست رئیس مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه با سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه

در دیدار فرزاد جعفری رئیس مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه با احد جلیلیان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه بر تولید و مانع زدایی ها تأکید شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، در ابتدای این جلسه فرزاد جعفری رئیس مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه با اشاره به وظایف این مرکز، رونق تولید ، پشتیبانی از تولید و مانع زدایی ها را از مهمترین وظایف اصلی مرکز اقتصاد مقاومتی استان برشمرد و گفت: حفاظت از محیط زیست یک وظیفه شرعی است و همه ما در قبال آن مسئولیت داریم.

 

جعفری گفت: نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری سایر دستگاه ها از جمله محیط زیست در تسهیل مقررات و مانع زدایی برای امر تولید است.

 

رئیس مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: بدون ‌شک استان کرمانشاه یکی از استان‌هایی است که پتانسیل و ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های،محیط زیست ،صنعتی،گردشگری، معادن، مرزهای مختلف، آب‌وهوای مناسب و… دارد که مطمئنا قرارگاه اقتصاد مقاومتی به طور تمام و کمال آماده است تا با حمایت و همراهی برای تحقق این برنامه‌ها همراهی کند‌.

 

احد جلیلیان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در این نشست گفت: یکی از وظایف مهم دولت حفاظت از محیط زیست طبیعی و ارتقاء جایگاه آن است.

 

وی افزود: این مهم در دو محور صورت می پذیرد. محور اول استفاده بهینه از منابع پایان پذیر و تجدید شونده است که این منابع و منافع آن را برای نسل های بعد هم حفظ می کند و محور دوم جلوگیری از تخریب و آلودگی منابع زیست محیطی و اصلاح الگوهای مصرف منابع است.

 

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: تولید، و پشتیبانی از تولید باید در راستای توسعه پایدار باشد و امیدواریم صنایع و واحدهای تولیدی به این مهم توجه و همکاری لازم را با محیط زیست داشته باشند.

 

جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح الگوهای مصرف(مواد و انرژی ) و مدیریت بهینه منابع آب، به منظور ایجاد هماهنگی بین بخش های اقتصادی اجتماعی و محیط زیستی در هنگام اتخاذ تصمیم های سرنوشت ساز توسعه ای برای کشور است.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا