اجتماعیکرمانشاه

فرماندار کرمانشاه: مدارس رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند

فرماندار کرمانشاه از مدیران مدارس خواست رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، فضل الله رنجبر امروز(۲۵فروردین) در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کرمانشاه با قدردانی از اولیای دانش آموزان برای همکاری در امر حضوری شدن مدارس، اظهار کرد: حضور دانش آموزان در مدارس نشاط و شادابی را به متن جامعه بازگردانده است.

 

رنجبر با تاکید بر اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس، از مدیران مدارس شهرستان کرمانشاه خواست *ماسک زدن* دانش آموزان و رعایت پروتکل های بهداشتی را در مدارس و کلاس های درس جدی بگیرند.

 

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون دانش آموزان علیه کرونا، گفت: از مدیران مدارس انتظار داریم خانواده ها را برای واکسیناسیون دانش آموزان ترغیب کنند.

 

وی سپس با بیان اینکه هیچ چیز جای آموزش حضوری را نمی گیرد، ابراز امیدواری کرد: با حضوری شدن مدارس در مدت باقیمانده تا پایان سال تحصیلی بخشی از افت تحصیلی ایجاد شده در اثر مجازی بودن آموزش ها در دوران کرونا مرتفع شود.

 

رنجبر در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته معلم، گفت: ( تشکیل ستاد بزرگداشت هفته معلم در شهرستان در برنامه قرار گرفته است.)

 

رنجبر سپس با اشاره به کمبود نیروهای خدماتی در مدارس، گفت: قرار شده کمبود نیروهای خدماتی از طریق مکاتبه با مجمع نمایندگان به صورت کشوری پیگیری شود.

 

رنجبر  گفت: نوروز امسال ۲۵ هزار نفر در مدارس استان اسکان داده شدند که بیشترین آن سهم شهرستان کرمانشاه بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا