اجتماعیکرمانشاه

بازدید از روند ساخت پروژه ۴٠٠ واحدی پروژه نهضت ملی مسکن در اسلام آباد غرب

دکتر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با همراهی دکتر بخشی پور نماینده شهرستانهای اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس از روند ساخت و احداث پروژه ۴٠٠ واحدی شرف آباد در قالب طرح جهش تولید و تأمین مسکن در اسلام آباد غرب بازدید کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، در این بازدید که حیدری فرماندار اسلام آبادغرب، آهکی مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی نیز حضور داشتند، گزارشی از میزان پیشرفت طرح و و مشکلات مطروحه ارائه شد و راهکارهای لازم برای تسریع در اجرای پروژه بررسی و مصوب شد.

 

همچنین در ادامه با توجه به پیشرو بودن استان کرمانشاه در طرح نهضت ملی مسکن، از سایر زمین های دولتی نیز بازدید و شرایط موجود برای بهره مندی و استفاده در طرح جهش تولید و واگذاری به مردم بررسی و پیشنهادات لازم برای تسهیل در واگذاری بیان شد.

 

در اسلام آباد غرب به عنوان یکی از شهرستانهای پیشگام کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زمینه تأمین زمین اقدامات مطلوبی صورت گرفته است که پس از توافق های صورت گرفته در سطح ملی از جمله واگذاری ۴٩ هکتاری زمین ارتش و اخذ مجوزهای لازم زمینه اجرای مطلوب این طرح در راستای ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، تحویل رایگان زمین در محدوده و حریم شهرها به وزارت راه و شهرسازی برای احداث مسکن و‌ تحویل به افراد فاقد مسکن اجرایی شده است. 

 

شایان ذکر است بهمن ماه سال ١۴٠٠ در سفر وزیر راه و شهر سازی به استان کرمانشاه و حضور در اسلام آباد غرب عملیات اجرایی پروژه جهش تولید و تأمین مسکن این شهرستان آغاز شد.

 

در سفر سال گذشته «رستم قاسمی» به کرمانشاه عملیات اجرایی ساخت ١٨ هزار و ۴٧٧ واحد مسکونی طرح “جهش تولید و تأمین مسکن” در قالب نهضت ملی مسکن آغاز شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا