سلامتکرمانشاه

تأکید استاندار کرمانشاه بر استمرار رعایت توصیه های بهداشتی

استاندار کرمانشاه با تأکید بر لزوم مشارکت اقشار مختلف مردم برای رعايت شيوه نامه هاي بهداشتي، عادی انگاری برخی شهروندان را به دلیل احتمال شیوع مجدد بیماری کرونا بسیار نگران کننده توصیف کرد. 

 

 

 

به گزارش پايگاه خبری ماد “بهمن اميري مقدم” در حاشيه جلسه ستاد ملي كرونا كه به صورت ارتباط تصويري و با حضور رياست جمهوري برگزار شد، اظهار داشت: بايد با جديت اقدامات لازم را براي بررسي روند واكسیناسيون در ادارات، بخش خصوصي و اتحاديه های صنفی انجام شود و دستگاه هاي نباید متولی نباید نسبت به این موضوع بي تفاوت باشند. 

 

وی تداوم روند کاهشی تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از بیماری کرونا را به دلیل انجام گسترده واکسیناسیون در سطح جامعه و همکاری مطلوب مردم دانست و گفت: باید به دنبال ترویج فرهنگ مسوولیت پذیری در سطح جامعه باشیم و رعایت توصیه های بهداشتی را به عنوان یک رفتار مطلوب برای حفظ سللمت عمومی ترویج دهیم.

 

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: ضرورت دارد كه همچنان مانند گذشته شيوه نامه ها و اصول بهداشتي در استان رعايت شود و همه ملزم به رعايت اين شيوه نامه ها هستند.

 

وي همچنين گسترش واکسیناسیون در بين دانش آموزان به ويژه سنين 5 تا 9 ساله را یادآور شد و بيان داشت: ضرورت دارد كه انجمن اولياء و مربيان بيش از پيش نسبت به ترغیب خانواده ها برای ترزيق واكسن دانش آموزان اقدام کنند و حساس سازی لازم انجام شود؛ همچنين ضرورت دارد كه روند رعايت اصول بهداشتي در بين دانش آموزان و دانشجويان به دقت بررسي شود.

 

مقام عالي استان تصريح كرد: اصناف بايد موضوع استفاده ماسك را جدي بگيرند و در اين زمينه همراهي لازم را داشته باشند؛ زيرا همه وظيفه دارند با رعايت شيوه نامه هاي بهداشتي مانع از گسترش بيماري كرونا در جامعه شوند.

 

استاندار كرمانشاه همچنين خواستار كنترل بازارچه هاي مرزي استان براي مقابله جدي تر با بحث بيماري كرونا شد .

 

وي در ادامه با اشاره به گزارشي در خصوص دو شهر قرمز استان يعني كنگاور و پاوه خواستار رعايت بيشتر شيوه نامه هاي بهداشتي در اين دو شهر و علل اين موضوع شد.

 

اميري مقدم در پايان خواستار رعايت شيوه نامه هاي بهداشتي در مراسمات مربوط به ماه مبارك رمضان مانند شب هاي قدر، راه پيمايي روز قدس و عيد فطر در استان شد

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا