اقتصادیکرمانشاه

پیگیری مشکلات تولید کنندگان در بازدید میدانی معاون استاندار از شهرک صنعتی

دکتر باباخانی معاون معاون هماهنگی امور اقتصادی عصر امروز با حضور در شهرکهای صنعتی از شرکت های تولید کننده قطعات خودرو و گیربکس آسانسور بازدید کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ابتدا از شرکت محور سازان زاگرس تولید کننده قطعات خودرو واقع در شهرک صنعتی کرمانشاه (جاده سنندج) بازدید و در نشستی با مدیران مجموعه در خصوص برنامه های توسعه ای و نیز مهم ترین مسائل و دغدغه های آنان بحث و تبادل نظر کرد.

 

دکتر باباخانی اجرای فاز توسعه این شرکت را که یکی از الگوهای موفق در زمینه تولید داخلی است، بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مشکل تأمین مالی شرکت از طرق مختلف از جمله دستور العمل تأمین مالی زنجیره تولید، کمیته بند (الف) تبصره (18) قانون بودجه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح شده و پیگیری حضوری از طریق وزارت صمت برای رفع محدودیت های موجود در سطح ملی انجام شده است.

 

شرکت محورسازان زاگرس یکی از شرکت های موفق در زمینه ساخت قطعات خودرو است که با داخلی سازی بخش مهمی از نیاز شرکت های خودروسازی داخلی را تامین می کند. 

 

بازدید از پروژه در حال احداث تولید گیربکس آسانسور 

 

معاون استاندار در ادامه از پروژه در حال احداث تولید انواع سازه های فلزی از جمله تولید گیربکس آسانسور شرکت اطلس ماشین واقع در شهرک صنعتی بیستون بازدید کرد. 

 

دکتر باباخانی ضمن بازدید از آخرین اقدامات انجام شده و نیز برنامه های زمان بندی مدیران شرکت برای بهره برداری از فازهای مختلف پروژه، در جریان مهم ترین مسائل و مشکلات پروژه از جمله چگونگی و کیفیت احداث پست توزیع برق، موانع اختصاص انشعاب گاز و نیز تحویل زمین برای احداث نیروگاه جهت تأمین برق پایدار واحد تولیدی قرار گرفت.

 

وی گفت: به منظور بررسی رفع موانع اجرای پروژه موضوع مشکلات این پروژه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح می شود. 

 

فاز اول پروژه احداث تولید انواع سازه های فلزی از جمله تولید گیربکس آسانسور شرکت اطلس ماشین تا سه ماه آینده با اشتغالزایی ١٣٠ نفر به بهره برداری خواهد رسید. 

 

 در این بازدید مهندس دارابی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت، مهندس کردستانی، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان نیز حضور داشتند

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا