اجتماعیایثار و شهادتکرمانشاه

هماهنگی خدمات حوزه سلامت در گرامیداشت عملیات بازی دراز

دکتر محمدی سرپرست دانشگاه: مراسم گرامیداشت حماسه غرورآفرین عملیات بازی دراز با برگزاری یادواره شهدا در هفته آخر ماه مبارک رمضان در سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود که حوزه بهداشت و درمان با محوریت بسیج جامعه پزشکی همیشه افتخار این را داشته که یکی از حوزه های پشتیبانی کننده این مراسم باشد .

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، دکتر محمدی اظهار داشت، با توجه به کاهش محدودیت های کرونایی پیش بینی می شود این مراسم معنوی با استقبال ۳۰ تا ۴۰ هزار نفری روبرو شود.

 

 بنابراین بایستی هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات لازم در حوزه بهداشت و درمان شرکت کنندگان در این مراسم صورت پذیرد و برنامه‌ای مسنجم تدوین گردد.

 

 نیازمندی های مهمی مانند آمبولانس از مسیر کرمانشاه تا بازی دراز به ویژه شهرستان سرپل ذهاب باید مشخص شود،ضمن اینکه کمک گرفتن از پایگاه های اورژانس استانهای همجوار در تحقق این امر بسیار مهم است.

 

 گفتنی است این نشست به ریاست دکتر محمدی سرپرست دانشگاه و با حضور معاون درمان ، معاون غذا و دارو ، معاون اجرایی حوزه بهداشت ، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، سرپرست اورژانس و جمعی از مسئولان دانشگاهی ،امروز در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد.

 برآورد و تامین داروهای مورد نیاز اورژانس و بیمارستانهای غرب کشور ، تامین نیروهای درمانی مورد نیاز در بیمارستان سرپل ذهاب ، دو دستگاه موبایل کلینیک دندان پزشکی ، غذا و بازدید بهداشتی از اماکن پخت و پز ، پوشش پنج مسیر منتهی به شهرستان سرپل ذهاب و آماده باش بیمارستانهای مسیر ورودی استان از مهمترین اقدامات جهت برگزاری مراسم گرامیداشت بازی دراز در حوزه ی بهداشت و درمان می باشد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا