سلامتکرمانشاه

وضعیت آزمون‌ها و افزایش امتیازات اعتباربخشی آموزشی دانشکده ها و بیمارستان ها در دستور کار قرار گیرد

دکتر محمدی سرپرست دانشگاه در نشست پایش معاونت آموزشی:

خوشحالم که در خدمت همکاران معاونت آموزشی هستم ، در هر پایش در کنار بررسی چالش ها و مشکلات، یک برنامه اجرایی نیز مصوب و اجرایی می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، دکتر محمدی اظهار داشت اخذ مجوز مرکز آموزش مجازی و دانشکده علوم و فناوری های نوین در دستور کار دانشگاه قرار دارد که با همکاری معاونت آموزشی، تلاش و پیگیری در جهت رفع نواقص موجود ادامه یابد.

 

اخذ مجوز راه اندازی دانشکده بین الملل نیز می بایست پیگیری شود که با راه اندازی این ۳ دانشکده، دانشکده ها در دانشگاه کامل می گردد.

 

لازم است مجوز راه اندازی رشته های تخصصی که در تفاهم نامه توزیع متوازن وجود دارد‌ با توسعه زیر ساخت های مربوطه‌ اخذ شود.

 

توسعه چارت سازمانی اعضای هیات علمی جدید دانشگاه توسط معاونت توسعه پیگیری‌ شود.

 

در فراخوان ها خصوصاً در رشته های بالینی مثل ارتوپدی، جراحی قلب، رادیوانکولوژی و… ترتیبی اخاذ گردد تا سهمیه بیشتری به دانشگاه کرمانشاه اختصاص یابد. 

 

برنامه توسعه سرآمدی، ارتقاء بیومتریکس و افزایش جذب دانشجویان خارجی از جمله مواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار‌ گیرد.

 

 وبسایت انگلیسی و فارسی معاونت آموزشی و دانشکده ها با همکاری واحد آی_تی دانشگاه ارتقا یابد و همچنین پهنای باند و سرعت اینترنت در دانشکده‌ها افزایش یابد.

 

 بودجه ای جهت بهسازی فضای فیزیکی معاونت آموزشی اختصاص می یابد‌.

 

بررسی وضعیت آزمون‌ها و افزایش امتیازات اعتباربخشی آموزشی دانشکده ها و بیمارستان ها در دستور کار معاونت آموزشی قرار گیرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا