اجتماعیکرمانشاه

۵۷۰۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار در هرسین بهره‌مند خواهند شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان هرسین گفت: پنج هزار و ۷۰۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار در هرسین بهره‌مند خواهند شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، صادق عزیزی اظهار کرد: با اتمام پروژه آبرسانی شهرک‌های بیستون و بلوردی شهرستان هرسین جمعیتی بالغ بر پنج هزار و ۷۰۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

 

وی افزود: با توجه به قطع آب شهرک بلوردی در زمان پیک مصرف همچنین مشکل آبرسانی به مساکن مهر شهرک بیستون به سبب همسان بودن کد ارتفاع این منطقه با مخزن موجود، پروژه آبرسانی به این ۲ شهرک در دستور کار معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان و امور آبفا شهرستان هرسین قرار گرفت.

 

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان هرسین تصریح کرد: این پروژه شامل ساخت یک باب مخزن ۲ قلوی هزار متر مکعبی، ۴.۴ کیلومتر لوله گذاری با لوله پلی اتیلن و فولادی است که بیش از ۲ کیلومتر از این میزان در مسیر سنگی قرار دارد.

 

 عزیزی اعتبار پروژه را سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و خاطر نشان کرد: در فاز اول اجرای مخزن فوق یک باب مخزن ۵۰۰ متر مکعبی احداث خواهد شد که در حال حاضر پس از تسطیح زمین، مخزن در مرحله بتن ریز قرار دارد و پیش بینی ما برای پایان پروژه تا اواخر تیر ماه سال جاری است.

 

وی لازمه کاهش تبعات خشکسالی در شهرستان را مدیریت صحیح مصرف آب دانست و از مشترکین گرامی درخواست کرد تا با در نظر گرفتن این موضوع همکاری لازم را با پرسنل امور آبفا شهرستان هرسین داشته باشند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا