اجتماعیانتظامی ، امنیتیکرمانشاه

به وقت افطار

غروب هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان فرصتی دست داد تا جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه دیداری با پرسنل و کارکنان کلانتری الهیه داشته باشد، دیداری صمیمانه که با افطار دومین مقام عالی انتظامی استان در کنار سربازان همراه بود. 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، سردار “جمال سلمانی” جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عصر روز شانزدهم ماه مبارک رمضان به کلانتری 24 الهیه رفت تا هم خداقوت و خسته نباشیدی به کارکنان این مجموعه داشته باشد و هم در کنار سربازان و پرسنل، روزه خود را افطار کند.

 

فرمانده از زمانی که پا به کلانتری گذاشت با چهره شاداب و صمیمی کارکنان آن مواجه شد، گویی که حضور این مقام عالی انتظامی روحیه ای مضاعف به آن ها بخشیده و انگیزه و توانشان را برای خدمت به مردم دوچندان کرده بود.

 

اما آنچه باعث دلگرمی بیشتر کارکنان کلانتری الهیه شد برخورد صمیمانه جانشین فرمانده انتظامی استان با آن ها بود که خستگی یک روز فشرده کاری آن هم با زبان روزه در ماه مارک رمضان را از تنشان بیرون کرد.

 

پس از ادای تشریفات نظامی، سردار با حضور مقابل تمثال شهدا بویژه سرگرد شهید “ایرج نظری” که از کارکنان همین کلانتری بود و در جریان قائله آبان 98 مظلومانه به شهادت رسید با قرائت فاتحه به مقام شامخ آن ها ادای احترام کرد.

 

دومین مقام عالی انتظامی استان سپس به دیدار کارکنان کلانتری رفت و تک تک با آن ها به گفت و گو پرداخت و از زحمات شبانه روزی و تلاش های مجاهدانه اشان قدردانی کرد.

 

بعد از دیدار صمیمانه سردار با کارکنان و بازدید از بخش های مختلف کلانتری، صدای موذن و بانگ ” الله و اکبر ” به آسمان بلند شد تا به مومنان روزه دار و مجاهدان فی سبیل الله در نیروی انتظامی بشارت بهترین پاداش ها را بدهد.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان نماز جماعت مغرب و عشا را هم دوش با سرابازان وظیفه اقامه کرد و پس از آن پای سفره ساده افطاری که برپا شده بود نشست، فرمانده نه در بالای مجلس بلکه در گوشه ای از این سفره بی ریا و کنار سربازانی نشست که شاید فکرش را هم نمی کردند روزه خود را در کنار این مقام عالیرتبه افطار کنند.

 

حضور سردار سلمانی فرصت مغتنمی بود تا کارکنان کادر و وظیفه بدون هیچ تشریفات خاصی به بیان درد دل ها، مشکلات و پیشنهادات خود بپردازند، صحبت هایی که فرمانده آن ها را شنید و برای اجرا و رفع آن ها قول مساعد داد.

 

حضور دلگرم کننده سردار “جمال سلمانی” جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در کلانتری 24 الهیه باعث شد تا کارکنان این یگان نظامی با روحیه ای مضاعف تر و عزمی راسخ تر آماده خدمتگزاری به مردم و پاسخگویی به مظالبات آن ها در حوزه نظم و امنیت شوند.

 

در این دیدار صمیمانه سرهنگ “محمدرضا یاری” معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان و سرهنگ “علیرضا دلیری” فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز سردار سلمانی را همراهی کردند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا