اجتماعیکرمانشاه

به دنبال برقراری عدالت سازمانی در شهرداری کرمانشاه هستیم

شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه به دنبال برقراری عدالت سازمانی در شهرداری کرمانشاه هستیم، گفت: ساختار اداری شهرداری کرمانشاه نیازمند تجدیدنظر است.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد دکتر نادر نوروزی در مراسم تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: در سازمان نیاز به منابع انسانی بودجه برنامه و ساختار داریم، که عمده این نیازها در معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی تعریف شده است.

 

وی افزود: معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی باید پویا و با برنامه باشد.

 

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: با مشکلات زیادی در شهرداری کرمانشاه در حوزه سرمایه انسانی از رابطه استخدامی پرسنل تا چینش نیروها و طبقه‌بندی مشاغل مواجه هستیم.

 

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهدافی که در شهرداری به دنبال آن هستیم تحقق عدالت سازمانی در مجموعه مدیریت شهری است.

 

 نوروزی خاطرنشان کرد: ساختار شهرداری نیازمند تجدید نظر است و باید در ساختار جدید به دنبال رفاه پرسنل، امنیت شغلی و عدالت سازمانی باشیم.

 

مهندس امید کریمی معاون سابق برنامه ریزی و سرمایه انسانی در این مراسم اظهار کرد: با توجه به اینکه معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی تازه راه اندازی شده بود تمام سعی خود را در این مجموعه برای معرفی درست و شناخت عمیق به این معاونت نوپا انجام داده ایم.

 

وی خاطرنشان کرد: در مدتی که در این معاونت مشغول به خدمت بودم سعی داشتیم اتفاقات خوبی در برقراری نظم و انضباط پرسنل در شهرداری کرمانشاه اجرا کنیم.

 

دکتر کاوه مرد افکن معاون جدید برنامه ریزی و سرمایه انسانی در این مراسم اظهار کرد: برنامه ساماندهی نیروهای شرکتی و طرح جامع رفاهیات را در راستای بالابردن انگیزش شغلی و ارتقا سطح راندمان خدمت را در دستور کار داریم.

 

وی ادامه داد: در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان، سامانه ارزیابی عملکرد پرسنل را راه‌اندازی می‌کنیم.

 

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه بودجه شهرداری برنامه های خوبی در سه مدل بلند مدت، کوتاه مدت و میان مدت داریم.

 

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از از زحمات مهندس امید کریمی معاون سابق برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه تقدیر و تشکر شد و دکتر کاوه مرد افکن به عنوان معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه معرفی شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا