کرمانشاه

آموزش و ترویج فرهنگ بهینه سازی مصرف انرژی برق

در راستای ترویج فرهنگ صرفه جویی و الگوی صحیح مصرف:مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با مدیرکل آموزش و پرورش دیدار کرد

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، در این دیدار مهندس مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ضمن تبریک انتصاب دکتر سلمان محمدی، درخصوص برنامه های مشترک مدیریت مصرف برق و کاهش پیک بار ۱۴۰۱ گفتگو کرد.

 

 

در حاشیه این دیدار، مهندس مرادی آموزش و ترویج فرهنگ بهینه سازی مصرف انرژی برق و صیانت از ثروت های ملی در سطح مدارس را یکی از اهداف این همکاری عنوان کرد و افزود: تغییر نگرش و رفتار دانش آموزان در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی الکتریکی و اصلاح الگوی مصرف انرژی برق بسیار مهم و باید در دوران کودکی و نوجوانی شکل بگیرد.

 

وی از حضور مدیران برق برای آشنایی دانش آموزان با صنعت برق در مدارس خبر داد و اظهار کرد: قرار است حدود ۲۰ نفر از مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در مدارس حضور یابند و ضمن آشنا کردن دانش آموزان با صنعت برق و راهکارهای مدیریت مصرف برق، به سوالات آنان نیز پاسخ دهند.

 

مهندس مرادی همچنین بر برنامه های شاد و مفرح به همراه آموزش مدیریت مصرف برق خبر داد و تشریح کرد: با همکاری آموزش و پرورش استان کرمانشاه و باحضور گروه های فرهنگی_هنری جهت دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی قرار است مفاهیم مدیریت مصرف برق برای دانش آموزان توضیح و فرهنگسازی مناسبی صورت بگیرد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از برنامه های پیش رو جهت آشنایی مدیران مدارس با مفاهیم کاهش پیک بار در سال ۱۴۰۱ گفت و تصریح کرد: قرار است مدیران مدارس در قالب گروه های ۵۰۰ نفری آموزش داده شوند و این آموزش ها را به معلمان و دانش آموزان مدارس انتقال دهند.

 

در ادامه این دیدار، دکتر محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ضمن تشکر از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، گفت: نهادینه کردن فرهنگ صحیح مصرف انرژی بین آینده سازان ایران اسلامی یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش است.

 

دکتر محمدی بر آموزش مفاهیم مدیریت مصرف برق مدیران منتخب توسط شرکت و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش برای انتقال دانش مدیریت مصرف برق توسط دبیران آموزش دیده به دانش‌آموزان در شهرستان های استان تاکید کرد و افزود: آشنایی با نحوه تولید، انتقال و توزیع برق و برچسب انرژی بر روی محصولات برای دانش آموزان لازم و ضروری است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: ارائه راهکارهای مدیریت مصرف با هدف کاهش تلفات، کاهش پیک و بهینه سازی مصرف انرژی به دانش آموزان یکی دیگر از اهداف این همکاری است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا