اجتماعیکرمانشاه

پروژه آبرسانی به سه روستای خودگردان شهرستان سنقر و کلیایی انجام می شود

مدیر آبفای شهرستان سنقر و کلیایی از آبرسانی به سه روستای غیر تحت پوشش خدمات آبفا این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۸۰۰ نفر خبر داد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، محمد مهدی سلطانیان گفت: منابع تامین آب روستاهای غیر تحت پوشش میخوران محمدآقا، میخوران فرمانفرما و حاجی آباد به علت خشسالی چند سال اخیر با کاهش شدید آبدهی مواجه شد به همین منظور طرح آبرسانی به این روستاها و الحاق به مجتمع بشیرآباد مطرح و پس از بررسی مورد تایید قرار گرفت.

 

سلطانیان اعتبار این پروژه را بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه فوق شامل ۵ کیلومتر لوله گذاری، ساخت موتور خانه ۲۸ مترمربعی، احداث مخزن ۵۰ متر مکعبی است که در حال حاضر پروژه با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال انجام است و پیش بینی می شود تا اواخر شهریور ماه به بهره برداری برسد.

 

سلطانیان در پایان عدم مدیریت صحیح مصرف آب را یکی از عوامل تاثیر گذار بر افت فشار در شبکه توزیع شهرها و روستاها دانست و خاطر نشان ساخت: مشترکین گرامی می توانند با رعایت الگوی صحیح مصرف از افت فشار و قطعی آب در زمان پیک مصرف جلوگیری نمایند. 

 

سه روستای میخوران محمدآقا، میخوران فرمانفرما و حاجی آباد با ۲۰۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۸۰۰ نفر در ۳۵ کیلومتری شهر سنقر قرار دارد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا