سلامتکرمانشاه

دکتر محمدی خواستار کمک برای پرداخت بدهی های سنگین دانشگاه علوم پزشکی شد

دکتر محمدی در نخستین جلسه هیات امنا در زمان سرپرستی دانشگاه :مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی سعادت و‌ توفیق است. خداوند توفیق بهره برداری از این فرصت مغتنم را برای خدمت حداکثر به مردم به بنده و همکارانم عنایت فرماید و از آنجا که هیات امنا بالاترین رکن تصمیم گیری در دانشگاه است ، نیازمند همکاری و کمک هیات و نیز وزارت بهداشت و همکاران دانشگاه در این مسیر هستیم.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد ، دکتر محمدی اظهار داشت ، مسوولیت با پاسخگویی همراه است ، هم در پیشگاه مردم و هم در درگاه الهی و امیدوارم بتوانیم در کنار هم برای کمک به مردم عزیز استان که شایسته بهترین خدمت هستند ، تلاش کنیم.

 

این استان به فرموده مقام‌معظم رهبری سینه ستبر ایران اسلامی است که این سینه ستبر در مقاطع مختلف زخم برداشته و نیاز است مسوولان کشور توجه ویژه ای به استان کرمانشاه داشته باشند 

 

دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در جمیع جهات بزرگترین دانشگاه علوم پزشکی غرب کشور است و بیشترین سهم را در ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم دارد.

 

بیشترین تعداد دانشجویان بین الملل پس از دانشگاه علوم پزشکی تهران در این دانشگاه است و در بخش فناوری در چند سال گذشته پس از دانشگاه های تهران و شهید بهشتی رتبه سوم کشور در کشور‌ را داراست و در استان در میان همه دانشگاهها بیشترین تعداد شرکت های دانش بنیان و تولیدات فناورانه را داشته عنوان اول را در این حوزه به خود اختصاص داده است.

 

در زمینه تولید علم و ‌تحقیقات این دانشگاه رتبه هشتم کشور را به خود اختصاص داده و از نظر درمان نیز بزرگترین دانشگاه غرب کشور است.

 

در بسیاری از استانها چند دانشکده علوم پزشکی نیز فعالیت می کنند ، اما دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، کل استان را پوشش می دهد و با توجه به اینکه وسع مالی مردم غرب متاسفانه پایین است ، آنان بیشتر از خدمات بخش دولتی استفاده می کنند.

 

با این‌حجم کار و فعالیت موثر، دانشگاه از نظر مالی در مضیقه جدی است و بدهکاری بسیار سنگینی دارد . این‌حجم بدهی به شرکت ها ، کیفیت خدمات را تحت الشعاع قرار می دهد و ضرر آن متاسفانه به مردم باز می گردد و نیز تاخیر مطالبات همکاران عزیز موجب نگرانی جدی است که امیدواریم با توجه ویژه دولت محترم ، در این زمینه چاره اندیشی کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا